וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוזב: רז אדם ממשיך בעירוני קרית אתא לעונה נוספת

25.6.2024 / 20:01

אחרי שהצטיין בעונה שעברה במדי הקבוצה הצפונית שנעצרה רק במשחק השלישי בחצי גמר הפלייאוף, הגארד ימשיך במועדון למרות הטלטלות הגדולות שעבר אחרי עזיבת אברהמי, שרף, פלטין וסטיבנס

מחוץ לקווים, 25.6.2024/עריכת וידאו: נתי ברנד

עירוני קרית אתא הודיעה הערב (שלישי) כי הגארד רז אדם ימשיך לעונה שנייה במועדון. אדם חתם בקיץ שעבר על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כשבמועדון לא התכוונו לוותר עליו.

"שמח להמשיך לעוד שנה עם קרית אתא", אמר אדם בהודעת המועדון, "אנחנו מתכוונים לשמור על אותו DNA של אגרסיביות, מלחמה על כל כדור ומשחק קבוצתי. מחכה לראות אתכם במגרש".

אדם הגיע לקרית אתא בקיץ שעבר אחרי שנה אחת בעירוני נס ציונה בה התקדם. הוא גדל במחלקת הנוער של נתניה, שיחק עם הקבוצה במשך שנתיים וחצי, העלה אותה מהארצית ללאומית, ועבר להפועל תל אביב שם שיחק במשך שנתיים נוספות עד שעזב לנס ציונה. במהלך העונה שעברה, בה הצטיין ורשם 12 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק, הגיע אדם עד לסגל הרחב של נבחרת ישראל.

שחקן עירוני קרית אתא רז אדם ליד שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד. מאור אלקסלסי
"מתכוונים לשמור על אותו DNA". רז אדם במהלך הסדרה מול הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

קרית אתא, שנעצרה רק במשחק השלישי והמכריע בחצי גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב לפני כשבועיים, עברה מהפכה גדולה מאז. המאמן שרון אברהמי עבר לגלבוע/גליל ואת מקומו תפס אלדד בנטוב, עוזרו של אברהמי. בן שרף עזב לאולם, גיא פלטין להפועל תל אביב ואמין סטיבנס לעירוני רמת גן. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לבנות סגל חזק גם לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully