וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' לשחקני מכבי ת"א: "מבין את הציפיות לכדורגל מלהיב"

25.6.2024 / 19:45

עידן ז'רקו לאזטיץ' במכבי תל אביב נפתח בקרית שלום, המאמן הציג את צוותו ואמר לשחקנים: "יודעים איפה אנחנו, זאת מכבי. ננסה להמשיך את ההצלחה"

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב משוחח עם חניכיו החדשים לראשונה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עידן ז'רקו לאזטיץ' במכבי תל אביב נפתח הערב (שלישי) רשמית בקרית שלום כשהמאמן הסרבי וצוותו קיימו את אימון הבכורה שלהם במועדון. אמש נחת לאזטיץ' בישראל, והיום נפגש עם שחקניו החדשים והציג את עצמו בפניהם.

"אתם יכולים לדמיין כמה גדולה המוטיבציה שלי ושל הצוות שלי בניסיון להצליח עם הקבוצה הזאת. אנחנו מכירים את הציפיות", אמר לאזטיץ', "ננסה לעשות פה משהו טוב ולהמשיך את ההצלחה. אנחנו יודעים איפה אנחנו, זאת מכבי, מבין את הציפיות לשחק כדורגל מרגש והתקפי, ובשביל זה אנחנו פה".

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

צפו בלאזטיץ' מסייר בבלומפילד

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב
ז'ארקו לאזטיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאזטיץ' וצוותו באימון הפתיחה בקרית שלום/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאימון הפתיחה נעדרו לא מעט שחקנים, ביניהם מילסון ששיחק עם נבחרתו וקיבל עוד כמה ימי חופש. שחקני הנבחרת האולימפית דור תורג'מן, אלעד מדמון, עידו שחר, רוי רביבו ואושר דוידה נמצאים בפעילות עם גיא לוזון במתחם הנבחרות בשפיים והם לא חלק מההכנות כרגע של מכבי תל אביב. הזרים קיקו בונדוסו והנרי אדו היו היום באימון וכך גם חלק מהשחקנים שהיו מושאלים בעונה שעברה.

לאזטיץ' הספיק לראות לא מעט חומר על מכבי תל אביב מהעונה החולפת והוא התרשם מהשחקנים של הקבוצה. המאמן יודע כי קיימת אפשרות שגבי קניקובסקי יימכר על פי שאיפתו הקיץ, והוא ביקש לעשות הכל כדי להשאיר אותו במועדון בחוזה חדש. עדיין לא החלו שיחות על חוזה חדש עם ערן זהבי. האלופה גם נחושה להשאיר את מילסון, למרות ההתעניינות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully