וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האולימפיים יפגעו בעונה הקרובה של ברצלונה?

לפחות ארבעה שחקני בארסה, ביניהם פרמין לופס ואלחנדרו באלדה, עשויים להחמיץ את תקופת ההכנה של המועדון הקטאלני בעקבות טורניר הכדורגל האולימפי

תקציר ה-1:1 הדרמטי של איטליה מול קרואטיה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

ברצלונה, שהחתימה בתום העונה את המאמן הגרמני האנזי פליק, מעוניינת לפתוח את עונת 2024/25 בצורה הטובה ביותר כדי לחזור לזכות באליפות ספרד לאחר שבעונה החולפת הייתה רחוקה מהתואר ולא באמת איימה על ריאל מדריד.

בשביל להשיג את המטרה הזו היא תצטרך לקבל את המיטב משחקניה, אך חלקם מצויים בהתלבטות האם להתייצב עם נבחרת ספרד בטורניר הכדורגל האולימפי שייערך בפריז בקיץ הקרוב.

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
אמור להתייצב לאימוני ברצלונה כמתוכנן. לאמין ימאל/GettyImages

לאמין ימאל לא יתייצב עם נבחרת ספרד ויחל את האימונים עם הקטאלנים כמתוכנן, בעוד שפאו קובארסי בן ה-17 לא נכלל בסגל הרחב של ספרד ליורו הקרוב כדי לשמור אותו למשחקים האולימפיים.

שחקנים נוספים של בארסה עדיין עשויים להתייצב בפריז, ביניהם פרמין לופס ואלכס באאנה. בעוד שאלחנדרו באלדה מתלבט האם להתייצב או לא, היעדרות שלו ושל שחקנים נוספים מתקופת ההכנה עשויה להשפיע על פתיחת העונה של ברצלונה.

טורניר הכדורגל האולימפי לגברים יחל ב-24 ביולי כאשר הגמר ייערך ב-10 באוגוסט. נבחרת ספרד משובצת בבית עם נבחרות אוזבקיסטן, מצרים והרפובליקה הדומיניקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully