וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור לביא בגלבוע גליל, שמחון בדרך החוצה מהפועל חיפה

25.6.2024 / 19:15

העולה החדשה החתימה את הפורוורד בן ה-23. האדומים מהכרמל מתכוננים לעונה הבאה כשמתקרבת פרידה מהשחקן שנתן ארבע עונות יפות במועדון. הפורוורד האמריקאי דיאנדרה פינקני (24, 2.03) חתם בקבוצה לעונה הקרובה

מחוץ לקווים, 25.6.2024/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חיפה הודיעה לפורוורד עמית שמחון כי היא מעוניינת לסיים את ההתקשרות עמו אחרי ארבע עונות. לשמחון חוזה לעונה נוספת בחיפה, שעדיין חייבת לו כסף על העונה הנוכחית, אך אנשי הקבוצה מקווים לסגור את הנושא בצורה מכובדת.

שמחון בן ה-35 הגיע לחיפאים מיד לאחר שעלו ליגה, והיה חלק מרכזי בעונות הטובות של האדומים, כשהגיעו יחד לפלייאוף בשלוש עונות. הוא מדורג במקום ה-71 בקלעי כל הזמנים בכדורסל הישראלי. העונה, לאחר שהחלו הבעיות הכספיות בחיפה, מעמדו הלך ופחת ובחלק מהמשחקים הוא כלל לא שותף.

המשחק הזכור ביותר של שמחון במועדון החיפאי הוא מסיום העונה הסדירה של עונת 2021/22 אז קלע 41 נקודות, עם 9 שלשות, מול מכבי תל אביב והוביל את קבוצתו לניצחון על הצהובים בהיכל יד אליהו, 114:123 לאחר שתי הארכות.

עמית שמחון שחקן הפועל חיפה. ., מערכת וואלה
עמית שמחון במהלך המשחק מול מכבי תל אביב בו קלע 41 נקודות/מערכת וואלה, .

במקביל מי שיהיה שחקן החיזוק הראשון של האדומים הוא הפורוורד האמריקאי דיאנדרה פינקני שהצטיין בעונה שעברה במדי אלופת דנמרק באקן ברס. פינקני (24, 2.03) שחתם בחיפה לעונה הקרובה, היה קרוב להצטרף כבר במהלך העונה שעברה.

גור לביא מצטרף להפועל גלבוע גליל. לביא (23, פורוורד, 1.98), ששיחק בשלוש מתוך ארבע העונות האחרונות בהפועל חיפה ובעונה האחרונה רשם ממוצעים של 7.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. בעונת 2021/22 זכה באליפות הליגה הלאומית עם עירוני קריית אתא ונבחר לתגלית העונה של הליגה.
ב-2022 היה חלק מנבחרת ישראל 3x3 שהעפילה לאליפות אירופה.

"שמח ונרגש לחתום במועדון הכדורסל גלבוע גליל", אמר לביא, "שמעתי המון על המקום, האנשים והמסורת שמאחורי הכדורסל במועדון. לא יכול כבר לחכות לצבור יחד חוויות וניצחונות. אני מודה למועדון על האמון בי, ואתן הכל על המגרש כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully