וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבות לעזיבה: המכתב המרגש של נאצ'ו לאוהדי ריאל מדריד

הבלם שהגיע אל המחלקה הצעירה של הבלאנקוס בגיל 10 ונפרד לראשונה אחרי 23 שנה, הודה: "זה רגע קשה, חודשים של חוסר החלטיות". וכיצד הוא רוצה שיזכרו אותו?

מחוץ לקווים, 25.6.2024/עריכת וידאו: נתי ברנד

נאצ'ו נולד במדריד, גדל כאוהד ריאל מדריד והגשים את כל החלומות שלו כשזכה עם הקבוצה בכל תואר אפשרי. זה לא סוד שהבלם בן ה-34 החליט לעזוב עם סיום חוזהו, החלטה שעל פי הפרסומים התקבלה כבר בשנה שעברה ומכאן שנעשתה ללא קשר לזכייה באליפות ובליגת האלופות.

היום (שלישי), זמן קצר אחרי שריאל מדריד הודיעה רשמית על הפרידה ממנו לאחר 23 שנה - מאז שהצטרף למחלקה הצעירה של המועדון בגיל 10 - ועוד לפני ההודעה הרשמית של הסעודים על מעברו, נאצ'ו פרסם הודעת פרידה מרגשת מאוהדי הקבוצה, שמגיעה רגע אחרי עונה שבה הצליח להיות דומיננטי ולענוד לא מעט את סרט הקפטן.

נאצ'ו ושחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה בליגת האלופות 2024. Justin Setterfield, GettyImages
נאצ'ו ושחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה בליגת האלופות 2024/GettyImages, Justin Setterfield

מדרידיסטאס יקרים, אני רוצה להקדיש לכם מספר מילים כדי להביע את כל מה שעובר עליי ברגעים אלה. אני נפרד מהמועדון של חיי, ריאל מדריד. הגעתי בגיל 10 וגיבשתי את עצמי כאדם וכשחקן, למדתי לנצח ולהפסיד, להילחם ולסבול, ליהנות ותמיד לחיות בהתלהבות ובנחישות. למדתי בריאל מדריד את כל מה שאני בזכותו היום. במשך קרוב ל-25 שנה אני מתאמן באותו מקום בכל יום, לומד את הערכים של ריאל מדריד ונותן את החיים שלי כדי להילחם עבור הסמל. ואתם נתתם לי הכל בחזרה.

"זה רגע מאוד קשה לי, אבל עכשיו אני יכול לעזוב בידיעה שנתתי את הטוב ביותר שלי כדי לייצג אתכם על המגרש ומחוצה לו. בילדות חלמתי לשחק בסנטיאגו ברנבאו ויש לי את הכבוד להיפרד כקפטן שהרים את גביע האלופות ה-15. אין לי מילים כדי להביע את הרגשות שלי. תמיד רציתי שהסוף שלי בריאל מדריד יהיה יפה וכשאנחנו בפסגה, ולא היה יכול להיות סוף יותר טוב מזה.

"עברו עליי חודשים של הרהורים, ספקות וחוסר החלטיות, אבל אני כאן כדי לספר לכם שאני והמשפחה שלי צריכים חוויה אחת אחרונה ושונה, וזה הזמן המושלם לכך. תודה לך ריאל מדריד", כתב נאצ'ו שישתכר כ-20 מיליון יורו בשנתיים בסעודיה ואחרי תודות רבות למשפחה, לחברים ולאנשי המועדון הוסיף: "אני רוצה שתזכרו אותי כשחקן שגדל במועדון ונתן את הכל עבורו. תודה רבה לכם, מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully