וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבל בהבנה? ניימאר: זה השחקן הכי מכוער ששיחקתי איתו

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 15:12

הכוכב הברזילאי משמש כצופה מהצד בנבחרתו בקופה אמריקה, אך כבר עורר סערה כשהטיח: "ויניסיוס הוא ללא ספק השחקן המכוער ששיחקתי עמו"

תקציר ה-0:0 של נבחרת ברזיל עם קוסטה ריקה בקופה אמריקה/ספורט1

בזמן שנבחרת ברזיל פתחה בצורה מקרטעת את הופעותיה בקופה אמריקה עם 0:0 נגד קוסטה ריקה, ניימאר, מלך שעריה בכל הזמנים נמצא אומנם בארה"ב, אך רק על תקן צופה. מה שלא מנע ממנו לעשות כותרות. כמה מהן די משפילות כלפי כוכב ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור.

כוכב ריאל מדריד והשחקן הכי טוב בליגת האלופות בעונה החולפת חווה לילה קשה, איבד את הכדור 18 פעמים, לא הצליח לבעוט אפילו פעם אחת, ולא הצליח להשלים אף דריבל אחד. הוא הוחלף על ידי אנדריק 20 דקות לסיום, בעוד ניימאר נראה די מתוסכל.

צפו: בדרך לאצטדיון, ניימאר עצר ברמזור וקנה חולצה של נבחרת ברזיל

וזו ההתבטאות המעליבה של ניימאר

ויניסיוס שחקן נבחרת ברזיל מול קוסטה ריקה. רויטרס
לא בטוח שהוא ישמח לשמוע את מה שניימאר אמר/רויטרס

באותו הזמן, צץ סרטון מראיון בו ניימאר נשאל מי השחקן הכי מכוער ששיחק איתו. התשובה שלו כנראה לא תעזור ליחסים בין ברצלונה לריאל מדריד. "הכי מכוער? אוף, שיחקתי עם הרבה, הרבה. זה הולך להיות בלגאן, אבל בכבוד רב, ויניסיוס ג'וניור," הוא אמר תוך כדי שהוא צוחק. "אה ויניסיוס, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך יותר מתמיד."

ניימאר מכיר את ויניסיוס באופן אישי, ויותר סביר להניח שהשניים יצחקו על זה ביניהם כחברים, אבל בהתחשב בפתיחה הקשה שלו בקופה אמריקה, ייתכן שקשה יותר לכוכב ריאל מדריד לראות את הצד המצחיק כרגע. זו לא ממש כותרת שהוא יודה לניימאר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully