וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה ורומניה טוענות שלא ישחקו על תיקו: "קשה להתעלם מרעשי הרקע"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 13:57

נקודה תשרת את שתי הנבחרות, אך שתיהן מתעקשות: "באות לנצח". יורדנסקו מתלבט בין פלורינל קומאן ו-ולנטין מיחאילה (רביעי, 19:00, ספורט2)

תקציר: נבחרת בלגיה - נבחרת רומניה 0:2/ספורט1

סלובקיה

ערב מחזור הסיום מדורגים הסלובקים במקום השלישי בבית ה' הצפוף, ובדומה לשלוש הנבחרות האחרות - גורלם ברגליהם. ניצחון יעניק להם את הכרטיס לשמינית הגמר, אולי אפילו מהמקום הראשון, כשגם תיקו יספיק - אך לא ברור מאיזה מקום. הפסד עלול לחרוץ את גורלם.

"אני מעדיף שלא לחשוב על תיקו", אמר סטניסלב לובוטקה. "אני רוצה לנצח, אבל מסביב כולם אומרים שנעלה גם עם תיקו וקשה להתעלם מרעשי הרקע. יש לנו את הסגנון שלנו - אנחנו הולכים כדי לנצח כל משחק, וכך נעשה גם הפעם". פרנצ'סקו קלצונה נהנה מסגל מלא ולא צפוי לבצע שינויים דרמטיים בהרכב הקבוע שלו.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

סטניסלב לובוטקה, שחקן נבחרת סלובקיה. GettyImages
רגע האמת. לובוטקה/GettyImages

רומניה

כאמור, כל נבחרת בבית הנהדר הזה יכולה לסיים גם במקום הראשון - וגם באחרון. רומניה מובילה אותו ערב מחזור הסיום, ויודעת שתיקו יספיק לה לשמינית הגמר מאחד משני המקומות הראשונים, בעוד הפסד עלול להותיר אותה בחוץ. ניצחון יעניק לה את המקום הראשון, אם בלגיה לא תשיג תוצאה טובה יותר במשחקה המקביל מול אוקראינה.

לפי דיווחים, ההתלבטות העיקרית של אדי יורדנסקו היא בין פלורינל קומאן ו-ולנטין מיחאילה, שאמר לקראת ההתמודדות: "אי אפשר להגיע למשחק כזה עם המחשבה של להשיג תיקו. אני לא רוצה לעשות חישובים - חייבים להגיע עם מנטליות של לנצח, ואני חושב שאפשר לעשות זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ולנטין מיחאילה נבחרת רומניה. רויטרס
יקבל קרדיט ב-11? מיחאילה/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל זיברט (גרמניה)
אצטדיון: ואלדשטדיון (פרנקפורט)

שמינית הגמר תצא לדרך ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully