וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול החתמות ביורוליג: פוארייה באנאדולו, מלי בפנר

שחקן ריאל מדריד חתם לשלוש שנים בשורות הטורקים, שאראס צירף את הפורוורד שעזב את מילאנו - וזו מצידה צירפה לניבו את זאק לידיי

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

עונת היורוליג רק הסתיימה לא מכבר, אך הקבוצות הבכירות באירופה כבר נמצאות בעיצומו של מסע החתמות. אחת כזו היא מילאנו. אחרי שהחתימה את ג'וש ניבו ממכבי תל אביב, אלופת איטליה צירפה היום באופן רשמי לקו הקדמי שלה גם את זאק לידיי.

לידיי, ששיחק בפרטיזן בלגרד בעונה החולפת, חתם על חוזה לשנתיים וישלים קו קדמי מרשים מאוד בקבוצה לצד ג'וש ניבו וגם ניקולה מירוטיץ'. לידי היה שחקן מפתח אצל ז'ליקו אוברדוביץ' אשתקד ורשם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-22 משחקים ביורוליג.

זאק לידיי, שחקן פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
חוזר למילאנו וישתף פעולה עם ג'וש ניבו. זאק לידיי/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

* מי שעוזב את מילאנו ויפנה מקום ללידיי הוא ניקולו מלי. הפורוורד האיטלקי הוותיק (33) חתם בפנרבחצ'ה וחוזר לקבוצה שבה הוא שיחק בין השנים 2018 ל-2019. מלי, ששיחק בניו אורלינס ודאלאס ב-NBA, העפיל עם פנרבחצ'ה לגמר היורוליג, אך הפסיד שם לריאל מדריד.

* גם אנאדולו אפס השלימה עסקה מסקרנת למדי, כשהחתימה לשלוש עונות את ונסן פוארייה. שחקן הפנים הצרפתי בן ה-30 העמיד אשתקד ממוצעים של 9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק מהספסל של ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully