וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד הכואב בקריירה ו"מגע האלוהים": מסי מדבר

כוכב ארגנטינה השתתף בפודקאסט לפני המשחק מול צ'ילה (04:00, ספורט2): "ברור לי שנולדתי ככה כי אלוהים בחר בי. ההפסד הכי כואב? נגד צ'ילה בגמר הקופה"

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

ביום שני חגג ליאו מסי יום הולדת 37 והלילה (בין שלישי לרביעי) כוכב נבחרת ארגנטינה יוביל את אלופת העולם למשחקה השני בקופה אמריקה נגד צ'ילה (04:00, ספורט2). עוד לפני כן, מסי השתתף בפודקאסט של חואן פאבלו ורסקי הארגנטינאי וסיפק כמה ציטוטים מעניינים לגבי הקריירה שלו".

"מאוד ברור לי שנולדתי ככה כי אלוהים בחר בי", אמר מסי בהתייחס לכישרון שלו, "זאת מתנה שהוא נתן לי. ניסיתי לנצל אותה, עשיתי הכל כדי לסחוט ממנה את המקסימום. האמת היא, למרות שעשיתי הרבה דברים, לא עשיתי כלום כדי להיות השחקן שכבר הייתי כשהייתי קטן".

מסי, שהחל את הקריירה שלו בקבוצת נעוריו ניואלס אולד בויס והצטרף לקבוצת הנוער של ברצלונה בגיל 13, מודה שלא היה מודע לכמה שהוא מיוחד. "ממה שדיברו, תמיד הייתי שונה", אמר אלוף העולם לשנת 2022. "אנשים באו לצפות בי. לא הבחנתי בזה, אבל התחלתי להבין את זה ככל שגדלתי. אני לא ממש יודע מתי הבנתי את זה."

"כשהייתי בן 3 או 4 לא ידעתי על המונדיאל וכל התארים שהיו במשחק. פשוט שיחקתי כי אהבתי את הכדור... זה היה התחביב שלי. כל הזמן בעטתי בו וחיפשתי מישהו לשחק איתו. נולדתי עם זה. אהבתי כדורגל, כמו רוב הארגנטינאים, מגיל צעיר מאוד. תמיד ניסיתי ליהנות, כמו שעשיתי מהיום הראשון."

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, רודריגו דה פול. Hector Viva, GettyImages
הלילה הוא יוכל לתקן את העוול ההיסטורי מול צ'ילה. מסי/GettyImages, Hector Viva

אבל מסי לא ידע רק הצלחות. הכוכב לשעבר של פריז סן ז'רמן הפסיד בשלושה גמרי טורניר גדולים ברציפות עם ארגנטינה לפני שזכה בקופה אמריקה ב-2021 לאחר שגברה על היריבה המרה ברזיל במשחק האליפות באצטדיון המרקנה.

"אני לא אוהב לחיות את ההפסדים האלה מחדש או לסקור אותם, אבל בטווח הארוך זה עוזר וגורם לך לגדול," אמר מסי על ההפסדים הקודמים שלו. שום הפסד לא היה כואב יותר עבור מסי מהתבוסה 4-1 בפנדלים מול צ'ילה בקופה אמריקה 2016.

הלחץ הוביל את מסי לפרוש, לזמן קצר, מחובותיו הבינלאומיות. "אין ספק שזה היה [הכי כואב] כי זה כבר היה הפסד שלישי ברציפות בגמר," אמר מסי. "היה לנו קופה אמריקה טוב מאוד מבחינת משחק, הגענו לגמר כשאנחנו עדיפים בהרבה על השאר.

"בגמר מול צ'ילה, למרות שלא היו לנו הרבה הזדמנויות ברורות, היינו גם עדיפים במשחק והפסדנו שוב בפנדלים". מסי וארגנטינה יפגשו את צ'ילה במשחק המכריע של בית א' הלילה, אך המאמן ליונל סקאלוני אמר שהנקמה על ההפסד ההוא היא הדבר הכי רחוק ממחשבות הקבוצה שלו.

"החשוב הוא שלאו נמצא כאן. מה שקרה בעבר מאחורינו, עכשיו אנחנו חיים רגע נעים", אמר סקאלוני. "ההווה זה מה שחשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully