וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מרטינס העלה את ארגנטינה, ניצחון היסטורי לקנדה

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 6:58

קופה אמריקה: חלוץ אינטר סידר לאלופת העולם 0:1 על צ'ילה ומקום ברבע הגמר. הקנדים ניצחו באותה תוצאה את פרו משער של ג'ונתן דייויד. אירוע חריג במשחק: הקוון איבד הכרה והובהל לבית החולים

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 0:1/ספורט1

הדרמות בקופה אמריקה נמשכות. ארגנטינה הפכה הבוקר (רביעי) לעולה הראשונה לשלב רבע הגמר, לאחר שניצחה 0:1 את צ'ילה משער בדקה ה-88. עוד בבית א', קנדה השיגה ניצחון היסטורי על פרו והתברגה במקום השני בבית.

לאוטרו מרטינס ארגנטינה מול צ'ילה. רויטרס
איזה ווינר. לאוטרו/רויטרס

צ'ילה - ארגנטינה 1:0

מעל 80 אלף צופים מילאו כל פינה באצטדיון "MetLife" בניו ג'רזי, לקראת קרב הענקיות של דרום אמריקה שתמיד מספק אקשן ומתח, וגם הפעם לא איכזב. אחרי שציין יום הולדת 37, ליאו מסי קיווה לנצח את היריבה שהנחילה לו את אחד ההפסדים הכואבים בקריירה - ההפסד בפנדלים בגמר הקופה ב-2016 - אבל דווקא לא בלט במיוחד הפעם. במשך 88 דקות, השחקן המצטיין על כר הדשא היה קלאודיו בראבו, שבגיל 41 ובהופעתו ה-150 בנבחרת עצר את ארגנטינה פעם אחר פעם.

צ'ילה, סיימה ב-0:0 משמים גם נגד פרו במשחק הפתיחה, נראתה בדרך לתרחיש זהה, אחרי שגם במחצית השנייה הייתה עסוקה בעיקר בלהתגונן. ליונל סקאלוני ערך מספר חילופים שהגבירו את הלחץ של האלביסלסטה: אנחל די מריה ששוב נותר על הספסל, נכנס בדקה ה-73 יחד עם לאוטרו מרטינס (שהחליף את חוליאן אלברס), והשניים היו חתומים על שער הניצחון הדרמטי. די מריה סובב קרן לרחבה, צ'ילה לא הצליחה להרחיק ולאוטרו בעט מקרוב לרשת העליונה. ה-VAR עוד כמעט ביטל לארגנטינה את השער, אבל בסופו של דבר השופט שהלך לצפות בהילוך החוזר דבק בהחלטתו המקורית, והתוצאה נותרה בעינה. מרטינס עוד הספיק לרשום החמצת ענק מול שער ריק בשניות הסיום, אבל בשורה התחתונה הוא הכריע את המשחק, וכבר עומד על שני כיבושים בשני משחקים בקופה אחרי 0 בשבעה משחקים במונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
הוא וארגנטינה כבר בשלב הבא. מסי/רויטרס

אמי מרטינס עושה אמי מרטינס

פרו - קנדה 1:0

ניצחון ראשון אי פעם לקנדים בקופה, שבסופו של המחזור מעניק לה את המקום השני בבית ומשאיר אותה בעמדת זינוק טובה להעפיל לרבע הגמר. מחצית ראשונה דלה באירועים הסתיימה ברגע דרמטי: הקוון הגווטמאלי הומברטו פאנחוי התעלף ככל הנראה ממכת חום והובהל לבית החולים אחרי רגעים של חרדה, אבל מהשחקנים לא ראינו יותר מדי.

השער של קנדה

ג'ונתן דייויד קנדה. רויטרס
שחקני קנדה חוגגים את השער/רויטרס

המפנה הגיע בדקה ה-59, כשמיגל אראוחו הורחק אחרי עבירה גסה והותיר את פרו ב-10 שחקנים. רבע שעה לאחר מכן, ג'ונתן דייויד, הסקורר הגדול מליל כבש את שער הניצחון היקר עבור הקנדים בסיומה של מתפרצת קטלנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully