וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי מונה למאמן הפועל גליל עליון

25.6.2024 / 9:08

אחרי עזיבתו של ברק פלג, הקבוצה בחרה ברכז העבר שיסגור מעגל בקבוצה בה שימש כקפטן. מדובר בתפקידו הראשון כמאמן ראשי. קררה האריך חוזה ומונה לקפטן: "מתרגש, הרבה מעבר לבית"

מחוץ לקווים, 24.6.2024/ספורט1

משחק הכיסאות של מאמני ליגת העל נמשך. אחרי עזיבתו של ברק פלג את הפועל גליל עליון, למרות עונה מוצלחת בה עמד במטרה המרכזית להשאיר את הקבוצה בליגה, הקבוצה הצפונית מינתה מאמן חדש. מדובר בגוני יזרעאלי, ששיחק בקבוצה בעבר ואף שימש כקפטן שלה, ויזניק כעת לראשונה את הקריירה שלו בתור מאמן ראשי.

יזרעאלי בן ה-39 שימש עוזר מאמן הפועל חולון בעונה החולפת, אולם עם מינויו של גיא גודס שבחר בגיא קפלן כעוזרו החדש, חיפש מקום אחר. הוא מצא אותו בסופו של דבר, ואף קיבל קידום.

"אני שמח ומאושר להתחיל כמאמן ראשי במועדון כמו הפועל גליל עליון, מועדון שהיו לי בו המון רגעים מדהימים בתור שחקן", אמר יזרעאלי. "רוצה להודות להנהלה על האמון בי ובעיקר לשמח את הקהל המדהים של המועדון הזה שנמצא בתקופה מאתגרת. מחכה כבר לאימון הראשון ובטוח שנעשה יחד דברים יפים".

גוני יזרעאלי, עוזר מאמן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
מקבל את המושכות. יזרעאלי/לילך וייס רוזנברג

מי שיישאר בקבוצה גם בעונה הבאה הוא ליאור קררה, שמונה לקפטן. "מתרגש להמשיך במועדון שאני מחובר אליו, והוא הרבה מעבר לבית בשבילי. תודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי", אמר. "מצפה לעבודה המשותפת עם גוני ואבישי, שמביאים איתם ניסיון ואופי מיוחד שיתרמו לנו המון כקבוצה. במיוחד בתקופה הזאת, אין גאה ממני להיות חלק מהגליל ולייצג אותו. שמח להמשיך את הדרך שהתחלנו ביחד ומבטיח לכם שנעשה הכל כדי לשמח ולתת לכם נחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully