וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מתגאה: "אף נבחרת מעולם לא עשתה שלב בתים כזה"

דה לה פואנטה חגג 9 מ-9 ללא שער חובה בדרך לשמינית הגמר: "מתחילים להכיר באיכויות שלנו". פראן טורס ממשיך למצב את עצמו כאגדת נבחרת: "רוצה לעשות היסטוריה"

תקציר ניצחונה של ספרד 0:1 על אלבניה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

הדרמה במשחק המקביל בין איטליה לקרואטיה דחקה אמש (שני) את הניצחון 0:1 של ספרד על אלבניה לשולי הכותרות - אבל לא פגע במאומה בתחושת הגאווה של לה רוחה. ספרד היא ככל הנראה הנבחרת המרשימה ביותר עד כה ביורו, והיא חותמת שלב בתים מושלם, עם 9 נקודות מ-9 אפשריות וחמישה שערי זכות לעומת אפס שערי חובה.

"אף נבחרת מעולם לא עשתה שלב בתים כזה. לא ביורו, ולא במונדיאל", התגאה מאמן ספרד לואיס דה לה פואנטה. "אנחנו עושים דברים יפים מאוד, ויש תחושה שבכל אירופה מתחילים להכיר באיכויות שלנו ומזכירים אותנו כמועמדים ללכת עד הסוף לצד אנגליה, צרפת וגרמניה. בשלבים הבאים נפגוש את הנבחרות הכי טובות באירופה, ונצטרך להיות עם רגליים על הקרקע. בספרד, יום אחד אתה על גג העולם ולמחרת אתה יכול להיות חסר כל ערך. אני מקווה שהשחקנים זוכרים את זה".

אמש ספרד ניצחה למרות מהפכה של ממש בהרכב. אמריק לאפורט היה השריד היחיד של דה לה פואנטה מההרכב שניצח את איטליה, ועשרה שחקנים הוקפצו מהספסל ל-11, גם כדי לחלק עומסים. פראן טורס, שקיבל צ'אנס בהרכב, כבש את שער הניצחון בדקה ה-13 והמשיך לבסס את עצמו כשחקן נבחרות מצטיין.

פראן טורס שחקן נבחרת ספרד חוגג שער. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
אוהב את הנבחרת. פראן טורס/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

זה היה השער ה-20 של טורס במדי הנבחרת הבוגרת, וב-44 הופעות בלבד הוא כבר מתקרב לרשימת עשרת הכובשים המצטיינים של לה רוחה בכל הזמנים. אמש הוא השתווה לטלמו זארה האגדי, והודה כי הוא רחוק מלהסתפק בכך.

"אני רוצה להמשיך ולעשות היסטוריה. המטרה שלי היא לסיים בצמרת הכובשים של הנבחרת בכל הזמנים. לא אעצור עד שאשיג את זה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully