וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך הגדול של הקיץ: ג'ונתן מוטלי חתם בהפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 11:36

שחקן הפנים שהצטיין במדי פנרבחצ'ה אשתקד והיה מועמד למכבי תל אביב סגר דווקא באדומים לשנתיים: "מבהיר כמה גבוהות השאיפות". ירוויח 3 מיליון דולר לאורך התקופה - שיא כל הזמנים במועדון

מחוץ לקווים, 24.6.2024/ספורט1

עופר ינאי הבטיח מהלכים גדולים, ומתחיל לקיים. הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) על ההחתמה הגדולה של הקיץ, כשצירפה את ג'ונתן מוטלי בחוזה לשנתיים. מוטלי בן ה-29, כוכב יורוליג לכל דבר ועניין, יהיה שחקן הפנים המוביל של האדומים, שניצחו את מכבי תל אביב במאבק על שירותיו. מוטלי ירוויח כ-3 מיליון דולר לאורך התקופה, מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה בתולדות ההמועדון.

מוטלי, 29, 2.06 שיחק בעונה החולפת בפנרבחצ'ה והעמיד ממוצעים מרשימים של 14.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בליגה הטורקית שבה קבוצתו זכתה באליפות ובגביע, וממוצעים מרשימים לא פחות של 11.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג, שבה פתח ב-19 משחקים בחמישייה ושיחק 18 דקות בממוצע, וקבוצתו הגיעה לחצי הגמר המפעל.

לסנטר האמריקני עבר ב-NBA, שבה שיחק עונה אחת בדאלאס מאבריקס ושתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס. הוא החל את הקריירה האירופית בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובשתי העונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה הטורקית.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

המנהל המקצועי של הקבוצה ג'ורג' הינאס: "אנחנו שמחים מאוד לבשר על ההחתמה של ג'ונתן בהפועל תל אביב. מדובר בשחקן עם סט יכולות ייחודי בהגנה ובהתקפה שיוסיף לנו כוח גדול על המגרש. ההחתמה הזאת מבהירה עד כמה השאיפות שלנו גבוהות לעונה הקרובה ואני רוצה לברך את הנהלת המועדון על המהלך החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully