וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל אופטימית חרף האכזבה - ויודעת בדיוק מה חסר לה

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 8:20

הסלסאו סיפקו 0:0 עם קוסטה ריקה: "מלאי ביטחון, צריך רגל מסיימת". ביריבה הודו: "חשבו שאנחנו מתים". וגם: הסרטון הוויראלי של ניימאר

תקציר ה-0:0 של נבחרת ברזיל עם קוסטה ריקה בקופה אמריקה/ספורט1

לא כך קיוותה ברזיל לפתוח את קופה אמריקה. אחת משתי המועמדות המובילות ללכת עד הסוף החלה את דרכה עם 0:0 חלש מאוד מול קוסטה ריקה, ולמעשה - מדובר בהמשך של תקופה מאכזבת למדי מאז אוקטובר שעבר: שני הפסדים, שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות בלבד.

הסלסאו כמובן שלטו בכדור והגיעו לשלל מצבים, אך לא היו מדויקים מספיק. "צריכים להיות כנים עם עצמנו", הודה מרקיניוס. "התוצאות הן הדבר החשוב ביותר, נקודות שלא נלקחות בתחילת הטורניר עלולות לסבך אותנו לקראת הסוף".

גם שילובם של אנדריק וסאביו הצעירים בדקה ה-70 לא עזרה לברזיל. "היה לנו משחק מצוין", טען לוקאס פאקטה, שהחמיץ פעמיים לקראת הסיום. "נלחמנו עד הסוף, לי לבד היו שלושה מצבים וזה מתסכל לא לנצח, אבל יש לנו ביטחון. צריך רק לשפר את יכולת הסיום שלנו כדי שננצח".

צפו: בדרך לאצטדיון, ניימאר עצר ברמזור וקנה חולצה של נבחרת ברזיל

גם הוא היה בלחץ מכל ההחמצות

גם המאמן דוריבל ג'וניור בסך הכל מרוצה: "זה היה משחק די טוב, שלטנו בכדור ויצרנו מצבים טובים מאוד. יכולת הסיום לא מספקת, אבל בסך הכל הראינו דברים חיוביים מאוד. ויניסיוס נשמר מצוין וניסינו למצוא פיתרון. היתה חסרה רגל מסיימת".

מנגד, שחקן ההגנה של קוסטה ריקה גוסטבו אלפארו היטיב לתאר את יחסי הכוחות לפני המשחק: "היינו כמו ברוס וויליס בחוש השישי - הוא היחיד שלא ידע שהוא מת. כולם חשבו שאנחנו מתים לפני שהסרט שלנו התחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully