וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' ביקש להשאיר את קניקובסקי. טרם נפתח מו"מ עם זהבי

25.6.2024 / 7:45

מאמנה החדש של מכבי תל אביב יחל הערב את דרכו בקרית שלום. במועדון מתעקשים להשאיר את מילסון, מחכים לשחרור של יחזקאל ומתקשים לצרף זרים איכותיים בגלל המצב בארץ. קניקובסקי עדיין שואף לצאת לחו"ל, זהבי חזר מחופשה אך לא יתחיל את האימונים

ז'רקו לאזטיץ', מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/קובי אליהו

עידן ז'רקו לאזטיץ' במכבי תל אביב ייפתח הערב (שלישי) רשמית בקרית שלום כשהמאמן הסרבי וצוותו יקיימו את אימון הבכורה שלהם במועדון. אמש נחת לאזטיץ' בישראל ומנתב"ג הוסע למסעדה בתל אביב, שם נפגש עם המנכ"ל בן מנספורד, שנמצא בישראל כבר חמישה ימים.

לאזטיץ' יזכה היום לסיור באיצטדיון בלומפילד ויגיעו למשרדי המועדון הסמוכים, כאשר בהמשך יגיע לקרית שלום לקראת אימון הפתיחה ממנו ייעדרו לא מעט שחקנים. מילסון ששיחק עם נבחרתו והישראלים רז שלמה ודן ביטון שהיו בפעילות עם נבחרת ישראל, קיבלו עוד כמה ימי חופש. שחקני הנבחרת האולימפית דור תורג'מן, אלעד מדמון, עידו שחר, רוי רביבו ואושר דוידה נמצאים בפעילות עם גיא לוזון במתחם הנבחרות בשפיים והם לא חלק מההכנות כרגע של מכבי תל אביב.

הזרים קיקו בונדוסו והנרי אדו יהיו היום באימון וכך גם חלק מהשחקנים שהיו מושאלים בעונה שעברה. רוי נאווי שהושאל להפועל פתח תקוה, יפתח את העונה עם מכבי תל אביב בומועדון מעריכים שהוא ישאר ויהיה חלק מהסגל. נדב נידם ייצא להשאלה, לבית"ר ירושלים או לקבוצה בחו"ל, אבל בינתיים הוא יתאמן עם מכבי תל אביב וכך גם יונתן כהן שהיה כבר אמור לעבור בהשאלה לבית"ר ירושלים, אך בשלב הזה הוא חלק מהסגל.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא כבר יודע: יש שחקנים שחייבים להישאר. לאזטיץ'/קובי אליהו

לאזטיץ' הספיק לראות לא מעט חומר על מכבי תל אביב מהעונה החולפת והוא התרשם מהשחקנים של הקבוצה. המאמן יודע כי קיימת אפשרות שגבי קניקובסקי יימכר על פי שאיפתו הקיץ, והוא ביקש לעשות הכל כדי להשאיר אותו במועדון בחוזה חדש. מכבי תל אביב שוב פנתה אל הקשר במטרה להתחיל במשא ומתן על הסכם ארוך טווח, אבל בשלב הזה קניקובסקי עדיין מבקש מסוכניו למצוא לו קבוצה שתרכוש אותו.

בכל הקשור לערן זהבי, שחזר אמש מחופשה בחו"ל והחליט שהוא רוצה להמשיך לעונה נוספת, עדיין לא החלו שיחות על חוזה חדש.

למרות חיזורים מצד צמרת הקבוצות ביוון באשר למילסון, מכבי תל אביב נחושה להשאיר אותו אצלה ולא למכור הקיץ. בקבוצה נתקלים בקשיים גדולים במישור השחקנים הזרים שאינם ממהרים לבחור בישראל בשל המצב ולכן יעשו הכל כדי לא למכור את שחקן הכנף המצטיין.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
לא למכירה בשום פנים ואופן? מילסון/אריאל שלום

באשר לשגיב יחזקאל, במכבי תל אביב ממתינים להחלטה של פיפ"א ואם הוא ישוחרר מטורקיה, מכבי תל אביב מעריכה שהוא יהיה שחקנה בחוזה ארוך טווח, אחרי שמרבית הפרטים מוסכמים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully