וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה המרגשת למודריץ' והזעם: "מאיפה מצאו 8 דקות?!"

עיתונאי איטלקי ריגש את הקשר הוותיק: "אל תפרוש לעולם". בינתיים הוא ודאליץ' עסוקים בעיקר בתוספת הזמן ה"מוגזמת": "השופט הכריע"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של איטליה מול קרואטיה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

ה-1:1 בין איטליה לקרואטיה סיפק מנה גדושה של דרמה, אבל יתכן שהרגע המרגש של הערב הגיע בכלל אחרי המשחק, במסיבת העיתונאים. ברגע של ספורטיבית מרגשת, פנה עיתונאי איטלקי ללוקה מודריץ', הגיבור הטרגי של הערב, בתחינה בשם כל אוהדי הכדורגל: אל תפרוש לעולם.

הסרטון המדובר ממסיבת העיתונאים הפך ויראלי, אחרי שדבריו של אותו עיתונאי נגעו לליבו של הקשר בן ה-38, שכבש שער שקירב את קרואטיה לשלב הבא, עד שמתיאה זקאני שבר לו את הלב רגע לפני שריקת הסיום.

"ערב טוב לוקה. בתור עיתונאי איטלקי, רציתי לומר לך תודה על כל מה שנתת, לא רק הערב אלא לאורך כל הקריירה", פנה אליו העיתונאי פרנצ'סקו רסיפה. "כמו תמיד, אתה תמיד מתנהל בשיא הקלאס. הראית אופי כשכבשת מיד אחרי שהחמצת פנדל. רק רציתי לומר לך - אל תפרוש לעולם. אתה אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים".

מודריץ', שנראה מופתע ונרגש מהמחווה, נעצר לרגע ואמר בתגובה: "תודה על ההקדשה המופלאה הזאת, מכל הלב. גם אני הייתי רוצה להמשיך לשחק לנצח, אבל בכדורגל מגיע הרגע בו צריך לתלות את הנעליים. אני אמשיך לשחק, לא ברור עוד כמה ועד מתי, אבל אני מודה לך מאוד על המילים החמות".

צפו ברגע הויראלי במסיבת העיתונאים

לוקה מודריץ' לצד מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ'. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
קופחו על ידי השופט? מודריץ' ודאליץ'/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

עוד לפני כן, מודריץ' נראה נסער. את פרס השחקן המצטיין של המשחק, הוא קיבל בדמעות ולאחר מכן אמר לתקשורת הקרואטית: "אני לא יודע מה לומר. הערב גילינו עד כמה הכדורגל יכול להיות אכזרי לפעמים. לא הגיע לנו לספוג, ואני תוהה מאיפה השופט מצא בכלל 8 דקות של תוספת זמן. לא הייתה לכך שום הצדקה. אבל אם כבר ליפול ולהיות מודח, אז לפחות שיהיה אחרי מאבק כזה".

גם מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' כעס על השופט, ואמר: "הוא הכריע את המשחק. אין לי מושג מאיפה הוא המציא 8 דקות. על מה? עבירות? עצירות? אני לא מנסה למצוא תירוצים, כי זה היה בידיים שלנו. אבל כואב לי מאוד שקרואטיה לא מקבלת מספיק כבוד והערכה מהשופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully