וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הבלמים הטובים בארץ": בית"ר מרוצה מחזרת אורי דהן

25.6.2024 / 7:00

במועדון סימנו וי על עסקת הבלם, שיחתום על חוזה לשלוש שנים. המתנה לחתימה של נידם, שביעות רצון מהתנהלות ג'ורג' בפגרה

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

שביעות רצון בבית"ר ירושלים לאחר החזרת אורי דהן, שיחתום הפעם לשלוש שנים אחרי ששיחק כמושאל ממכבי חיפה בשתי העונות הקודמות. במועדון אף הגדירו אותו כ"אחד הבלמים הטובים בארץ", כאשר כעת המטרה היא לצרף בלם זר איכותי שישלים את מרכז ההגנה ובהמשך גם בלם ישראלי שיתחרה עם השניים.

מבחינת בית"ר, כל התנאים מול מכבי תל אביב סוכמו בנוגע לנדב נידם וכעת ממתינים לסגירת קצוות אחרונים של הקשר מול הצהובים. נידם סיכם כבר את תנאיו ובבירה דורשים שיגיע לחתום כבר בימים הקרובים, לאחר שהחליט לא להמתין לאופציות מחו"ל.

בנוגע לעמדת השוער השני, ישנם פערים עם רז כרמי (הפועל פתח תקוה בעונה החולפת) ובמקביל מתנהלות שיחות עם טל בומשטיין (עירוני טבריה) ויהונתן שאבי (בני יהודה), כאשר אחד מהשלושה יהווה גיבוי למיגל סילבה, אחרי שרוי ששון הושאל לבני יהודה.

נדב נידם, שחקן הפועל ירושלים חוגג. דני מרון
המצטרף הבא? נדב נידם/דני מרון

בנוגע לאופיר קריאף, תיתכן פגישה נוספת בין הצדדים בה יוכרעו הדברים, כאשר כולם מנסים להגיע להבנות באווירה טובה ומכובדת ובהסכמה משותפת.

בבית"ר מרוצים מההתנהלות של מיירון ג'ורג' בפגרה. החלוץ עובד על פי התכנית שהכינו עבורו, הכוללת שמירה על המשקל ועל כושר. המטרה היא לצרף חלוץ נוסף שיתמודד איתו - זר או ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully