וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי לורנזו בראון: עתמאן רומז על החתמת ענק נוספת

המאמן הטורקי התראיין לתקשורת הטורקית, שם חשף ששם גדול בדרך לפאו ומאמין שמדליה ביורובאסקט עם טורקיה אפשרית. עוד אמר כי "לורנזו היה הגארד המועדף עליי העונה אחרי קוסטס סלוקאס"

מחוץ לקווים, 24.6.2024/ספורט1

פנאתינייקוס ומאמנה ארגין עתמאן על פסגת האולימפוס, אחרי עונה בה זכו ביורוליג ובאליפות. מאמן הירוקים עתמאן התראיין לתקשורת הטורקית ולא חתם את פיו כלל כשסיפר ששם גדול בדרך לקבוצה: "אנחנו עשויים לבצע העברה חשובה מאוד. תרשו לי לא לספר את שמו".

הטורקי התייחס גם לשחקנו החדש לורנזו בראון, שעזב את מכבי תל אביב ונחת אתמול (שני) ביוון כדי לחתום בשורות אלופת אירופה: "לורנזו היה הגארד המועדף עליי העונה אחרי קוסטס סלוקאס".

"מה שעשינו בפנאתינייקוס הוא לא דבר קל. פאו סיימה במקום הלפני אחרון ביורוליג בעונה הקודמת. פנאתינייקוס כבר זכתה בשישה גביעי יורוליג עד העונה, אבל היוונים אומרים לי שהעונה הזו היא היסטורית", סיפר עתמאן, "יומיים לאחר הזכייה ביורוליג, ראש הממשלה היווני התקשר אליי ובירך אותי כשאמר: "האווירה שיצרת כאן תרמה רבות לאחווה בין היוונים לטורקים".

מאמן פאו נשאל על שחרורו של קלייברן מאנדולו אפס, ששיחק תחתיו: "לפעמים זה קורה. אתה חושב שיש לך את השחקן הטוב ביותר. לדעתי, קלייברן הוא אחד הסמול פורוורדים הטובים באירופה, אבל הוא לא התאים לכימיה באפס. אתם עוד תראו שהוא ישחק בקבוצה גדולה באירופה".

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אחד הסמול פורוורדים הטובים באירופה לדעת עתמאן. וויל קלייברן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עתמאן נשאל גם מדוע הוא נשאר במשרת מאמן נבחרת טורקיה: "כי אני לא טיפש. יש לי שתי סיבות להמשיך בנבחרת: אני מאוהב בה ואני נהנה מהעבודה. אם הכל ילך כמו שצריך, קיץ הבא נזכה במדליה ביורובאסקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully