וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נפרדה מנאצ'ו, חוסלו סיכם בקבוצה קטארית

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 19:50

קפטן הבלאנקוס צפוי לעבור לסעודיה, חברו סגר באל-ג'ראפה. ארסנל פייבוריטית במירוץ אחר יוהאן בקאיוקו, בעוד צ'לסי, ווסטהאם ויונייטד מחזרות אחר ג'ונתן דייויד. צ'לסי ואסטון וילה רוצות את מקסימיליאן באייר, גנאברי רוצה להישאר בבאיירן

כל השערים שהובקעו עד כה ביורו 2024/ספורט1

העברות

* ריאל מדריד הודיעה רשמית על פרידה מהקפטן שלה, נאצ'ו. "הוא תמיד היווה דוגמא", אמר פלורנטינו פרס, "ואנחנו מאחלים לו ולמשפחתו הצלחה בפרק הבא". הפרק הבא, לפי הערכות, יהיה בסעודיה.

* אברטון האריכה בעונה נוספת את חוזהו של אשלי יאנג הוותיק.

* בטיס רכשה את המגן הצרפתי רומן פרו (26) תמורת 3.5 מיליון יורו מסאות'המפטון, אחרי ששיחק כמושאל בניס בעונה הקודמת. הוא חתם על חוזה לחמש שנים.

* בוכום הודיעה על צירופו של הקשר האחורי איברהימה סיסוקו, שמגיע כשחקן חופשי משטרסבורג. שחקן נבחרת מאלי בן ה-26 חתם לשלוש שנים.

* קומו האיטלקית ששבה לליגה הבכירה אחרי 21 שנה, רכשה את החלוץ אנדראה בלוטי מרומא עבור כ-4 מיליון יורו.

שמועות

* חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ספרד חוסלו סיכם את תנאיו באל-ג'ראפה הקטארית לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. ריאל מדריד מימשה עליו את אופציית הרכישה מאספניול תמורת 1.5 מיליון דולר והוא למעשה יימכר לקטארים.

* ארסנל הפכה למועמדת המובילה במירוץ אחר כוכב פ.ס.וו יוהאן בקאיוקו. תג המחיר שהוצמד לו - 45 מיליון יורו.

* לא רק צ'לסי: גם ווסטהאם לוטשת עיניים לכיוונו של כוכב ליל ג'ונתן דייויד, כשגם מנצ'סטר יונייטד עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

* פלוריאן פלטנברג מדווח כי לא רק צ'לסי מנסה לרכוש את מקסימיליאן באייר בן ה-21, אלא גם אסטון וילה בעקבותיו. לחלוץ נבחרת גרמניה שהצטיין במדי הופנהיים, יש סעיף שחרור בסך 30 מיליון יורו בלבד בחלון הנוכחי.

* האם קינגסלי קומאן יחזור לפריז סן ז'רמן? בגרמניה טוענים כי כבר החלו מגעים ראשונים בין הצדדים, כשבאיירן מינכן מקווה להיפטר מחוזהו הגבוה (מעל 15 מיליון יורו לעונה) שנמצא בתוקף עד קיץ 2027. בניגוד אליו, סרג' גנאברי רוצה להישאר בשורות הבווארים.

* לפי "הדיילי מייל", מילאן הצטרפה לניוקאסל במרדף אחר דומיניק קלברט-לואין, חלוצה של אברטון.

* מי שאמור לחתום באברטון הוא אילימן אנדיאיי. שחקן הכנף הסנגלי סיכם את תנאיו ויחזור לאנגליה אחרי עונה מאכזבת במארסיי, שאמורה לקבל כ-19 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוהאן בקאיוקו נבחרת בלגיה לצד אונדריי דודה נבחרת סלובקיה. GettyImages
ישתדרג? בקאיוקו/GettyImages

* בולוניה הגיעה לסיכום עם ספציה על רכישת המגן השבדי אמיל הולם ב-7 מיליון יורו, לאחר שאטאלנטה ויתרה על אופציית הרכישה שלה ב-8.3 מיליון (אחרי ששיחק אצלה כמושאל).

* טיאגו אלמדה יחתום בבוטאפוגו כשלב לפני המעבר לליון? הקשר ההתקפי הארגנטינאי, אחד מכוכבי ה-MLS במדי אטלנטה, נמצא במו"מ עם הקבוצה הברזילאית ועשוי לשחק בה שנה וחצי ואז לעבור לאחות הצרפתית שנמצאת גם היא בבעלות של ג'ון טקסטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully