וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתר על צ'אנס לאמן את אחיינו: "הלם מעזיבת לאזטיץ'"

בסרביה חושפים פרטים נוספים על מהלך הבזק של מכבי ת"א: המאמן החדש "היה על הכוונת של מועדונים רבים בקיץ", ודווקא כשנראה היה שהוא משנה כיוון ואף מגייס את בן משפחתו המוכשר, ההצעה של הצהובים טרפה את הקלפים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

בסרביה חושפים פרטים נוספים על מהלך הבזק של מכבי תל אביב, שהנחית את ז'רקו לאזטיץ' במועדון. על פי הדיווחים בסרביה, באצ'קה טופולה, הקבוצה של לאזטיץ' בשלוש השנים האחרונות, "הוכתה בהלם" מעזיבתו של המאמן, למרות שהיה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיעזוב.

המנהל המקצועי סאבולץ' פלאדי סיפר היום ש"לאזטיץ' קיבל הצעות רבות בקיץ, והיה על הכוונת של מועדונים רבים באירופה, אבל כבר חשבנו שהוא ויתר על הרעיון לעזוב כעת. הוא החל בהכנות לעונה הבאה, התחלנו לסמן מטרות רכש - ואז הגיעה ההצעה ממכבי תל אביב, ששינתה הכל".

רק לפני מספר ימים הנחיתה באצ'קה טופולה את מרקו לאזטיץ' בן ה-20, אחיינו של המאמן, שהגיע בהשאלה ממילאן ונחשב לכישרון גדול. לאזטיץ' הצעיר הגיע בעיקר כדי לשחק תחת דודו, אבל בסופו של דבר ישחק אצל מאמן אחר.

ז'רקו לאזטיץ', מאמן באצ'קה טופולה. Octavio Passos, GettyImages
שינוי כיוון. לאזטיץ'/GettyImages, Octavio Passos

בסרביה טוענים כי בין הקבוצות שהתעניינו בלאזטיץ' הקיץ היו פרנצווארוש וסוצ'י, שאף ניסתה להחתימו במהלך העונה. כמו כן, נרשמה התעניינות מקבוצות נוספות ברוסיה, וגם פרטיזן בלגרד בחנה את מינויו. על פי אחת הסברות, לאזטיץ' המתין להצעה מפרטיזן - וכשלא הגיעה החליט להמשיך בבאצ'קה טופולה. עכשיו הוא מגיע למכבי תל אביב, בתקווה לעשות דרכה קפיצה לליגה בכורה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully