וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הארזים ר"ג החתימה את המקשרת קרול מילר

המקשרת היהודייה מברזיל חתמה בשורות סגנית אלופת ישראל בכדוריד. השחקנית בעלת קשר משפחתי לדניאל טננבאום, שוער עבר של מכבי תל אביב בכדורגל. "תמיד אהבתי לקבל ממנו עצות"

מחוץ לקווים, 24.6.2024/ספורט1

מכבי הארזים ר"ג בכדוריד בישרה היום על החתמתה של קרול מילר, מקשרת (22, 1.84 מ') יהודייה מברזיל, שתעשה בקרוב עלייה לישראל ותצטרף לשורות סגנית האלופה לנשים. מילר נולדה ושיחקה בריו דה ז'ניירו במדי קבוצת ESPM. כמו כן, היתה שותפה לזכייה של נבחרת ברזיל במשחקי מכבי דרום אמריקה שהתקיימו בארגנטינה, ויש לה גם ייחוס משפחתי ספורטיבי מסקרן: בן דודה הוא דניאל מילר טננבאום, שוערה של מכבי ת"א בכדורגל.

"אני בטוחה שזו הולכת להיות החוויה הכי טובה בחיים שלי, לחיות את הספורט שאני אוהבת, לפגוש אנשים חדשים ולעשות עלייה לישראל", שיתפה השחקנית, "בניגוד לבנות ששיחקתי איתן כאן בברזיל ולקחו את הכדוריד כתחביב, החלטתי לקחת את העיסוק צעד אחד קדימה, גם בעקבות מפגש שהיה לי במכביאדה (משחקי מכבי דרום אמריקה) עם בחור בשם לוקאס דנקר. זה גרם לי לגלות עניין נוסף בלעלות לישראל ולשחק כדוריד", סיפרה קרול מילר, "אני מצפה להכיר את הצוות, השחקניות הישראליות וכמובן הברזילאיות בקבוצה".

מילר שיתפה גם בקשר לשוער העבר של מכבי תל אביב בכדורגל, דניאל טננבאום, שזכה עם הצהובים ב-3 אליפויות, בגביע המדינה ו-4 גביעי טוטו, ומי שמחזיק בשיא של 1272 דקות מפתיחת עונה ללא ספיגת שער.

"אנחנו מבלים יחד את החגים, במיוחד בפסח ובראש השנה. אנחנו חולקים את החוויות שלנו גם כספורטאים בריו (טננבאום הגיע לישראל ממחלקת הנוער של פלמנגו), ומכיוון שדניאל מבוגר ומנוסה ממני, תמיד אהבתי לקבל ממנו עצות ובכלל לשמוע את הסיפורים שלו על ישראל ועל מכבי ת"א", אמרה המקשרת, "כשקיבלתי את ההזדמנות הזו, שיתפתי כמובן אותו ואת המשפחה. הם תמכו ועזרו בעניין המסמכים והחוזה, והוא אמר שאני חייבת להגיד כן, ולעשות עלייה. אז בקרוב נתראה".

בעוד שמילר תשחק כישראלית - במכבי הארזים ישחקו 3 זרות מברזיל, ג'קי אנסטסיו וברונה קאמבוים שממשיכות, וטלי אלבס שהצטרפה.

קרול מילר יחד עם דניאל טננבאום בארוחה משפחתית. פרטי, מערכת וואלה
"דניאל אמר לי שאני צריכה לעשות עלייה". קרול מילר ודניאל טננבאום בארוחה משפחתית/מערכת וואלה, פרטי

בנוסף, לאחר מספר עונות והישגים בזירה האירופית, הארזים החליטו שלא להירשם בעונה הבאה לגביע אירופה, אחרי שיחת הבהרה מצד האיגוד האירופי. בשיחה הובהר שמשחקים לא יוכלו להתקיים בישראל, וכדי לקיימם באירופה נדרשת גם אבטחה בהתאם ושכירת אולמות - מה שמייקר באופן משמעותי את ההשתתפות בסכום שהקבוצה אינה תוכל לעמוד בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully