וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפרידה מצ'אבי: השחקן שסיכם בברצלונה ולא יצטרף

סוכנו של לובוטקה, קשר נאפולי וממצטייני נבחרת סלובקיה, אישר שהושג סיכום על מעברו, אלא שאז המאמן עזב, פליק מונה וכנראה שהעסקה נפלה

תקציר ניצחונה של אוקראינה 1:2 על סלובקיה בבית ה' של יורו 2024/ספורט1

סטניסלב לובוטקה, הקשר האחורי של נאפולי בארבע השנים וחצי האחרונות ומשחקניה המובילים של נבחרת סלובקיה, היה מועמד מוביל לברצלונה על פי לא מעט דיווחים בחודשים האחרונים ואפילו צ'אבי, מאמן הקבוצה עד לפני מספר שבועות כאשר הוחלט להחליפו בהאנזי פליק, הודה שהוא ישמח לצרפו.

היום (שני), כאשר לובוטקה וחבריו מתכוננים למשחק הקריטי ביום רביעי נגד רומניה שבסיומו הם יכולים להעפיל לשמינית גמר יורו 2024, התראיין סוכנו של הקשר בן ה-29 והודה שכבר הושג סיכום בין לובוטקה לבין ברצלונה, אלא שההחלטה להיפרד מצ'אבי הובילה לכך שהוא בשלב זה ממשיך בנאפולי בהתאם לחוזהו.

סטניסלב לובוטקה, שחקן נבחרת סלובקיה. GettyImages
צ'אבי עזב, לובוטקה יישאר בנאפולי?/GettyImages

"לברצלונה יש בעיות כלכליות והסיטואציה כרגע לא ברורה", אמר סוכנו ברניסלב ירוסאק, "כבר הושג סיכום עם ברצלונה, אבל הם מאז ביצעו שינוי בעמדת המאמן. נאפולי לא תאפשר לו לעזוב במחיר נמוך כי הוא אחד השחקנים המובילים שלה וזו העברה יקרה. צ'אבי ביקש אותו ועכשיו אנחנו בודקים אפשרויות נוספות".

כאמור, פליק הוא לא אחד מאותם מאמנים שבוחן את האפשרות לצרף את לובוטקה על פי הדיווחים ומכאן שהאפשרות שלו להצטרף לברצלונה, לפחות כרגע, לא על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully