וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: א.א.ק אתונה תציע "סכום מטורף" על מילסון?

היוונים ממשיכים לחזר אחר שחקן הכנף ושוקלים לשלוח הצעת ענק חדשה: "מכבי ת"א לא תסכים לפחות מ-6 מיליון, אז מה אם יציעו יותר?"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

א.א.ק אתונה ממשיכה לחזר במרץ אחר מילסון, על אף ההתעקשות של מכבי תל אביב שהוא לא עומד למכירה. ביוון טוענים היום (שני) כי א.א.ק עשויה לשפר את הצעתה על שחקן הכנף, ולהגיע ל"מחיר מטורף" - הכל כדי להנחית את האנגולי המצטיין.

ביוון כתבו היום: "העניין של א.א.ק במילסון ידוע כבר במשך חודשים. א.א.ק גיששה אצל מכבי תל אביב כבר מספר פעמים לגביו, אבל המטרה של הקבוצה הישראלית היא להשאיר את השחקן בניסיון להגיע להישג גדול בליגת האלופות. אז איך משנים את הסטטוס הזה? כנראה שא.א.ק תצטרך לשלם יותר. שוויו המוערך של מילסון נע סביב 4 מיליון יורו, אבל במכבי תל אביב לא מוכנים לדון במכירה שלו בפחות מ-6 מיליון. אז מה אם א.א.ק תציע 6 מיליון? זה הדבר היחיד שיכול לשנות את דעתה של מכבי תל אביב, ולגרום לה להסכים לעסקה".

מלבד א.א.ק אתונה, גם פאוק סלוניקי ואולימפיאקוס הוזכרו כמועמדות להנחית את מילסון, שחתום לעונה נוספת במכבי תל אביב. אלופת ישראל ממשיכה לבנות עליו, ואף תנסה להחתים אותו על חוזה משודרג.

שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
היוונים מתעקשים. מילסון/אריאל שלום

בריאיון לוואלה ספורט בתום העונה אמר מילסון בנוגע לעתידו: "יש לי חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב. ברור שאני לא יודע מה יקרה מחר, אבל הפוקוס שלי הוא על מכבי תל אביב. החלום הבא שלי הוא לעשות אליפות שנייה וכמובן לשחק בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully