וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "אמבפה רוצה לשחק מול פולין, כמו שרצה נגד הולנד"

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 20:07

צרפת לא ניצחה את שבעת המשחקים האחרונים בהם הכוכב לא פתח, המאמן עשוי להותיר אותו על הספסל פעם נוספת כדי לא לסכן אותו ולשלב אותו רק במחצית השנייה: "הוא מתרגל למסכה ונראה טוב יותר. המטרה היא לנצח ולסיים בפסגה, לא משנה מה יהיו התוצאות האחרות"

תקציר ה-0:0 של הולנד מול צרפת בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

צרפת

אחת הפייבוריטיות לזכייה לא שכנעה יתר על המידה, בלשון המעטה, כשגם הניצחון הבודד והמינימלי שהשיגה מול אוסטריה הגיע בזכות שער עצמי. כעת היא מקווה לתקן את הרושם, בתקווה שניצחון יסדר לה את הכרטיס לשמינית גמר היורו מהמקום הראשון (בכפוף כמובן לתוצאה של הולנד מול אוסטריה במשחק המקביל). גם הפסד יספיק לשלב הבא, בתנאי שאוסטריה לא תנצח את הולנד.

החדשות הגדולות מגיעות כמובן מכיוונו של קיליאן אמבפה, ששבר את האף ב-0:1 על אוסטריה ונעדר מה-0:0 עם הולנד. הכוכב הגדול התאמן גם היום עם מסיכה, וגם הוא, כמו חבריו לנבחרת, מודע לסטטיסטיקה העגומה של צרפת בלעדיו: שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון כשלא פתח בהרכב.

"כולם יודעים שהוא רוצה לשחק", אמר אורליאן טשואמני על חברו. "אמבפה מתרגל למסיכה, אבל מן הסתם היה מעדיף לשחק בלעדיה. ברור לנו שיהיה מוכן". למרות זאת, ההערכות הן שאמבפה יתחיל על הספסל - גם בעקבות הסכנה שיספוג צהוב וייעדר מהשמינית - ובחוד שוב יעלו מרכוס תוראם, עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן, אם כי באימון המסכם, אולי בניסיון לבלבל את היריבה, תרגל דידייה דשאן מספר הרכבים שונים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר דשאן: "אמבפה משתפר מיום ליום, הוא מחלים, מתרגל למסכה ונראה טוב. הוא רוצה לשחק מחר בדיוק כמו שהוא רצה לשחק נגד הולנד", אמר ואולי רמז על כך שהכוכב שוב יתחיל על הספסל, רק שאולי גם ישותף. עוד הוסיף דשאן: "המטרה שלנו היא לנצח ולסיים בראש הבית. שום דבר לא ישנה את המטרה שלנו, לא משנה מה יהיו התוצאות במשחקים האחרים".

פולין

צמד ההפסדים בשני המחזורים הראשונים חרצו את גורלה של פולין, שהודחה עוד לפני מחזור הסיום. כעת היא מקווה שלא ללכת הביתה ללא אף נקודה, ולשם כך צפוי רוברט לבנדובסקי לפתוח סוף סוף בהרכב לאחר שנעדר מההפסד להולנד וקם מהספסל בהפסד לאוסטריה. קשישטוף פיונטק אמור לרדת לספסל, לוקאש סקורופסקי צפוי לתפוס את מקומו של וויצ'ק שצ'סני בין הקורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין עם השופט הטורקי חליל אומוט מלר. רויטרס
לראשונה ב-11? לבנדובסקי/רויטרס

טריוויה

  • זה המפגש שלישי בין הנבחרות בטורניר גדול. פולין ניצחה 2:3 במשחק על המקום השלישי במונדיאל 1982, צרפת ניצחה 1:3 בשמינית גמר מונדיאל 2022.
  • צרפת מחזיקה ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד מול פולין בכל המסגרות. הפסדה האחרון - 4:0 במשחק ידידות באוגוסט 1982.
  • צרפת לא ניצחה את משחקה האחרון בשלב הבתים של טורניר הגדול בשמונת הטורנירים האחרונים (ארבע תוצאות תיקו, ארבעה הפסדים).
  • בו בזמן, הטריקולור מחזיקים ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד בשלב הבתים של אליפויות אירופה.

הרכבי הקבוצות

שופט: מרקו גווידה (איטליה)
אצטדיון: זיגנל אידונה פארק (דורטמונד)
קהל: 59728

שלב שמינית הגמר ייצא לדרך ב-29 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully