וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה קיבל מסילבן אדמס את חולצת הטור דה פראנס של ישראל פרמייר טק

הנשיא: "אתם תראו לעולם את פניה היפות של ישראל בזמן הכי קריטי. במיוחד עכשיו עלינו צריכים להתייצב על כל במה, ליטול חלק בכל תחרות ובכל מירוץ - ולתת את כל מה שיש לנו"

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיבל מסילבן אדמס את חולצת הטור דה פראנס של קבוצתו "ישראל פרמייר טק" ובירך את הקבוצה לקראת המירוץ הגדול בעולם שיוזנק בשבת הקרובה מפירנצה שבאיטליה.

"אתם תראו לעולם כולו את פניה היפות של ישראל - בזמן הכי קריטי" אמר הנשיא הרצוג לבעלים של קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית, ואיחל לה בהצלחה במירוץ על רקע מצבה התדמיתי הקשה של ישראל בעקבות מלחמת ה 7 באוקטובר.

הנשיא הדגיש את החשיבות הגדולה של השתתפות הקבוצה בטור דה פראנס השנה - יותר מאי פעם. "במיוחד עכשיו , עלינו צריכים להתייצב על כל במה, ליטול חלק בכל תחרות ובכל מירוץ - ולתת את כל מה שיש לנו".

אדמס סיפר לנשיא בגאווה שהקבוצה תופיע בטור עם השם "ישראל' המתנוסס על חולצות הרוכבים שלנו אל מול 15 מיליון צופים לצדי המסלול,ויותר מ-2 מיליארד צופי טלוויזיה."

סילבן אדמס עם הנשיא יצחק הרצוג. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
סילבן אדמס עם הנשיא יצחק הרצוג/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

סילבן הבטיח לנשיא: " הקבוצה שלנו תגיע במהלך הטור דה פראנס לקהל ענק שאני מכנה הרוב השקט, אוהדי ספורט לא מוטים פוליטית , שיעריכו את מסר השלום והספורטיביות שהקבוצה מביאה איתה למרוצים. לנשיא. "הדבר יעניק לנו הזדמנות אדירה להשיג חשיפה חיובית הנחוצה כל כך למדינתנו במהלך השנה הקשה העוברת עלינו."

השיחה נגעה גם בהצלחת ישראל כמדינת אופניים ההולכת ומתפתחת . "ישראל תשלח השנה ארבעה רוכבים למשחקים האולימפיים בפריז, הנציגות הישראלית הגדולה ביותר אי פעם של ענף האופניים הישראלי" ציין אדמס.

אדמס הביע את ההערכתו הרבה לנשיא על קבלת הפנים החמה שלה זכו הוא ורעייתו מרגרט לקראת ההשתתפות בטור דה פראנס: "אני מחשיב את הנשיא הרצוג והגברת הראשונה, מיכל - כחברים".

קבוצת IPT תזנק למרוץ הגדול בעולם בשבת הקרובה בפירנצה, בפעם החמישית בתולדותיה. הקבוצה משגרת לטור דה פראנס הרכב חזק ושאפתני במטרה מוצהרת להשיג ניצחונות בשלבים. הקבוצה רשמה שלושה ניצחונות בטור דה פראנס בשנתיים האחרונות, והעונה היא זוכה להצלחה הגדולה ביותר מאז הקמתה כאשר צברה עד כה 16 נצחונות במירוצים ברחבי העולם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully