וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהולנד על ממפיס דפאי, וחהורסט יפתח במקומו?

מלבד היכולת החלשה, החלוץ סופג אש על ההתנהלות ("מרגיש שהוא מעל האחרים"). ארנאוטוביץ' זוכה לעדיפות בחוד של אוסטריה (ג', 19:00, ספורט2)

תקציר ניצחונה של אוסטריה 1:3 על פולין בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

הולנד

נבחרת הולנד נראית בדרך הבטוחה לשמינית הגמר ויכול להיות שעד שריקת הפתיחה מחר, היא כבר תבטיח את מקומה עוד לפני שתשחק (תלוי בתוצאות של בית ב' הערב). אבל האורנג' לא מסתפקים בזה ורוצים לסיים את שלב הבתים עם ניצחון ואולי גם המקום הראשון.

אחרי ה-0:0 נגד צרפת, בתקשורת ההולנדית ביקרו שוב את ממפיס דפאי וצ'אבי סימונס שלא בלטו גם במשחק הפתיחה מול פולין. עיקר האש מופנית לממפיס ולהתנהלות שלו על המגרש וב"טלחרף" טענו ש"הוא מרגיש מעל השחקנים האחרים". סימן השאלה הגדול הוא האם רונאלד קומאן יספסל את ממפיס - בגלל היכולת, אבל גם כדי להעביר לו מסר בנוגע להתנהלות שלו. בהולנד מעריכים ש-ואוט וחהורסט עשוי לפתוח וגם בקישור ייתכנו שינויים.

וירג'יל ואן דייק אמר לקראת המשחק: "הציפיות גבוהות, גם בינינו. יש לנו נבחרת טובה, אני באמת מאמין בזה. אנחנו רוצים להופיע היטב למשחקי גדולים ואחרי המשחק נגד צרפת כולנו הבנו שאנחנו חייבים להשתפר".

שחקן נבחרת הולנד, ואוט וחהורסט. ANP, GettyImages
בכוננות לפתוח בהרכב. וחהורסט/GettyImages, ANP

אוסטריה

אוסטריה הרשימה ב-1:3 נגד פולין, נראתה טוב גם בהפסד 1:0 לצרפת ובסך הכול הותירה רושם מאוד חיובי ב-180 הדקות הראשונות של הטורניר. 7 המשחקים האחרונים בין הנבחרות הסתיימו בניצחונות הולנדיים, אבל אוסטריה שברה בצורת נגד פולין במשחק הקודם והיא מסוגלת לעשות זאת גם הפעם.

מרקו ארנאוטוביץ' שהצטיין נגד פולין, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב אחרי שהועדף על פני מיכאל גרגוריטש. פטריק וימר שנכנס פעמיים כמחליף והוסיף הרבה ניצוץ לחלק הקדמי, נמצא בתמונת ההרכב במקום פלוריאן גריליטש.

בהגנה רלף רנגניק פתח בשני המשחקים עם שני זוגות בלמים שונים ונגד פולין גרנוט טראונר נפצע והוחלף והוא לא ישותף מחר. לכן, קווין דנסו אמור לפתוח לצד פיליפ לינהארט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת הולנד, פרנקי דה יונג מול שחקן נבחרת אוסטריה, אנדראס אולמר. רויטרס
ביורו הקודם הולנד ניצחה את אוסטריה 0:2/רויטרס

טריוויה

  • הולנד ואוסטריה נפגשו 19 פעמים בעבר; להולנד 9 ניצחונות, לאוסטריה 6 ניצחונות ו-4 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.
  • הולנד ניצחה ב-7 המפגשים האחרונים, כולל 0:2 ביורו הקודם. הפעם האחרונה בה אוסטריה ניצחה את האורנג' הייתה במשחק ידידות במאי 1990.
  • הולנד עלתה לשמינית הגמר ב-7 מתוך 8 טורנירי היורו האחרונים בהם השתתפה. הפעם היחידה בה לא העפילה בתקופה הזו הייתה ביורו 2012.
  • אם מרקו ארנאוטוביץ' ישחק, הוא ירשום את ההופעה ה-115 שלו במדי נבחרת אוסטריה. החלוץ בן ה-35 הוא שיאן ההופעות, אבל מדורג שני בטבלת הכובשים עם 37 (לעומת 44 של טוני פולסטר).

הרכבי הקבוצות

שופט: איבן קרוז'ליאק (סלובניה)
אצטדיון: האצטדיון האולימפי (ברלין)
קהל: 68363

שלב שמינית הגמר של יורו 2024 יתחיל ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully