וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע דרש: סגירות יציע להפועל בדרבי, רדיוסים למכבי

בשל אירועי המשחק השלישי בגמר: האדומים צפויים לאבד שלוש נקודות ולארח חמישה משחקים עם יציע סגור, כולל שניים מול הצהובים שעשויים להיענש ברדיוס לראשונה בהיסטוריה, וכן בהורדת נקודות על תנאי. בנוסף יספגו הקבוצות קנסות כבדים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

איגוד הכדורסל פרסם היום (שני) את דרישות התובע, עו"ד איתמר ליפנר, לקראת העמדתן לדין של הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בגין אירועי הדרבי במשחק מספר 3 של סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל. שתי הקבוצות צפויות לעונשים כבדים במיוחד, חלקם אפילו חסר תקדים. הדיונים בעניינן ייערכו ביום חמישי הקרוב: האדומים בשעה 16:00 והצהובים ב-17:00.

התובע המליץ לבית הדין לגזור על הפועל תל אביב סגירה של היציע המערבי באולמה הביתי לחמישה משחקים בעונה הבאה, כאשר שניים מהם יהיו משחקי דרבי שאותם תארח. עוד ביקש להפעיל את התנאי התלוי מאז חודש מרץ בעקבות הלינץ' שבוצע באוהד הפועל חיפה בחודש מרץ - ולהוריד לאדומים שלוש נקודות ממאזנם.

בנוסף תצטרך הפועל תל אביב לפצות את היריבה העירונית על הנזקים שנגרמו בהיכל ביד אליהו כתוצאה מהדלקה של עשרות אבוקות ביציע והשלכת חלק מהן לעבר המגרש, וכן השלכת פיסה מהלד ביציע 4. עונש כספי על תנאי יעמוד נגד סגנית האלופה בגלל אי התייצבותה לטקס הענקת צלחת האליפות.

אבוקות ביציעי מכבי תל אביב. דני מרון
רדיוס ראשון אי פעם? האבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

באשר למכבי תל אביב, התובע ביקש להשית עליה עונש רדיוס של 50 ק"מ בשני משחקים בעונה הבאה, וכן קנס כספי כבד, על השלכת מטבעות, מציתים וחפצים אחרים מהיציע לכיוון אנשי הפועל תל אביב. זו עשויה להיות הפעם הראשונה בהיסטוריה שהמועדון סופג עונש רדיוס.

עוד עונש כספי יושת על האלופה בשל שירת "טועמה מחבל" של אוהדיה ותנועות השיסוף והתלייה שביצעו חלקם לעבר אנשי הפועל תל אביב, ובנוסף יעמוד נגד הקבוצה תנאי של הפחתת שתי נקודות ליגה אם הקהל שלה יחזור על עבירת השלכת החפצים בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully