וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש ניבו חתם במילאנו: "למכבי תמיד יהיה מקום בלבי"

שחקן הפנים המצוין סיים את דרכו בצהוב אחרי שנתיים, וישחק באיטליה עד 2026: "נרגש לקראת הפרק החדש בקריירה ומצפה לבנות משהו מיוחד". ניקולו מלי סיכם בפנרבחצ'ה

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

ג'וש ניבו טרם חתם רשמית באולימפיה מילאנו עד תום עונת 2025/26. אלופת איטליה הציגה היום (שני) את הסנטר החדש, שאמר לאתר הרשמי: "אני נרגש לקראת הפרק החדש הזה בקריירה שלי, כן במילאנו. מצפה לעבוד במטרה לבנות משהו מיוחד עם המועדון, בתקווה שאוכל לעזור לקבוצה להשיג הרבה ניצחונות ולהעניק שמחה לאוהדים שלנו. מחכה לעונה הבאה ולהיכרות עם כולם בקרוב".

מוקדם יותר, ניבו נפרד ממכבי תל אביב, עמה זכה בשתי אליפויות: "שנתיים נהדרות. למכבי תל אביב תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי. אהיה אסיר תודה לנצח על החוויות שצברתי והאנשים איתם זכיתי לעבוד".

שחקן הפנים (26, 2.06 מ'), שהחל את הקריירה האירופית שלו בהפועל אילת, הצטרף לצהובים בקיץ 2022 אחרי עונת הבכורה שלו ביורוליג במדי ז'לגיריס קובנה. אט אט הפך האמריקאי לאחד הסנטרים הטובים ביבשת, ואשתקד העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות (66 אחוז מהשדה) ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

אמש רשם ניבו את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת סלובניה, בהפסד 92:86 לליטא במשחק הכנה, ורשם 9 נקודות לצד 8 ריבאונדים ב-21 דקות. הוא מקווה להיכלל בסגל גם לטורניר האולימפי בפריז.

שחקן פנים שעזב לאחרונה את מילאנו, ניקולו מלי, סיכם לשנתיים בפנרבחצ'ה ויחזור לקדנציה שנייה בקבוצה הטורקית. ב"יורוהופס" דווח כי שרונאס יאסיקביצ'יוס הציב בעדיפות גבוהה את ההחתמה של האיטלקי, ששיחק בקבוצה מאיסטנבול בין 2017 ל-2019 לפני שיצא ל-NBA, וזכה באליפות אחת וגביע אחד בטורקיה. מלי גם סיפק 28 נקודות בגמר הפיינל פור של היורוליג ב-2018, אז הפסידה פנר לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully