וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסן באמצעות ספורט ביישובים שנפגעו: ביקור הנשיא הרצוג באופקים

במסגרת הביקור, נפגש הנשיא הרצוג עם ראש העיר יצחק דנינו ועם ילדים ונוער העוסקים בספורט תחרותי ובמרחב הקהילתי. בבסיס תכנית משחק קבוצתי שיזמה ערכים בספורט יחד עם בית הנשיא עומדת חיזוק התפיסה הקהילתית ויצירת שגרת חיים ספורטיבית

ביקור הנשיא יצחק הרצוג באופקים. יחצ,
ביקור הנשיא יצחק הרצוג באופקים/יחצ

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע לאופקים (חמישי) להבעת תמיכה בספורט בעיר, כחלק מתכנית החוסן "משחק קבוצתי" בהובלת עמותת ערכים בספורט ובשיתוף משרד התרבות והספורט, ביישובים שנפגעו במלחמה.

במסגרת הביקור, נפגש הנשיא הרצוג עם ראש העיר יצחק דנינו ועם ילדים ונוער העוסקים בספורט תחרותי ובמרחב הקהילתי. בבסיס תכנית משחק קבוצתי שיזמה ערכים בספורט יחד עם בית הנשיא עומדת חיזוק התפיסה הקהילתית ויצירת שגרת חיים ספורטיבית, גם בימים של אי יציבות ביטחונית וחוסר ודאות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודה למארחים ואמר: "אופקים היא עם איכות חיים, קהילה חזקה שיודעת להתמודד עם האסונות הכי גדולים". הנשיא הוסיף בתשובה לשאלות שהפנו ילדי אופקים ואמר: "נכנסתם לעולם הספורט שנותן הרבה כלים לבני אדם, לעבוד ביחד, לכבד אחד את השני, כי ביחד נוכל לכל אוייב. אני מאמין בכוח של מדינת ישראל וצה"ל. טוב שאתם מדברים על הכאב כי צריך לדעת לדבר על כאב וגאה בכם".

ביקור הנשיא יצחק הרצוג באופקים. יחצ,
ביקור הנשיא יצחק הרצוג באופקים/יחצ

בתאל גרבי, מנכ"לית ערכים בספורט: "חוסן חברתי וקהילתי זה צו השעה של אופקים. כמי שגדלה בעיר אני מתרגשת לסגור מעגל. היום כבר מבינים ברשויות השונות בכל הארץ, שספורט הוא כלי בלתי נפרד לחיזוק החוסן בקהילות, בעת שגרה וגם בחירום. אני מודה לבית הנשיא על שיתוף הפעולה האמיץ והמחבק".

נורית דאבוש, יו"ר ערכים בספורט: "בית הנשיא הוא שותף מרכזי כגורם מאחד במדינת ישראל המעניק חוסן לחברה הישראלית. עמותת ערכים בספורט מובילה תכנית אימפקט משמעותית בקהילה ברשויות השונות שנפגעו במלחמה. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם הנשיא ומודים על האירוח לראש העיר דנינו".

יצחק דנינו, ראש עיריית אופקים: "העיר שספגה הכי קשה ב-7.10 גם חזרה הכי מהר לשגרה, בזכות החוסן של התושבים שלנו והגיבורים שהגנו על היישוב. בשבוע השלישי כבר מערכת החינוך חזרה לתפקד. פתחנו מרכזי חוסן עם פסיכולוגים כדי לתת מענה והספורט הוא חלק בלתי נפרד מהחוסן והטיפול בחרדות. ערכים בספורט מובילים פרויקט מאוד חשוב לאיכות החיים של התושבים שלנו".

מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה: אני אחראית תיק הספורט יחד עם איל המנכ"ל ומאמינים שספורט זה לא רק ספורט אלא הרבה דברים אחרים, מקום של ערכים וחיזוק. דתיים וחילוניים, כולם שווים במגרש. אתמול איחלנו הצלחה למשלחות האולימפיות ודברנו על חשיבות הספורט אבל השנה במיוחד בשל הנסיבות לכל הספורטאים יש חשיבות מיוחדת בנשיאת דגל ישראל".

אייל שויקי, מנכ"ל בית הנשיא: "אחרי 7.10 חשיבות חיזוק החוסן, גם באמצעות ספורט, ברורה לכולם.
איגוד הכדורסל, כשותף בכיר בתכנית, בחר לקיים טקס פרידה מהיו"ר הלוי ביישוב שנפגע במתקפת חמאס, כחלק מפרקטיקת האיגוד להשקיע בחוסן בקהילות שנפגעו, האמונה במקום של הכדורסל בקהילות שנפגעו בצפון ובנגב המערבי וכן בתהליך שמובילה עמותת ערכים בספורט. באירוע נכח גם יו"ר איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, כוכב הפועל ת"א לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully