וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הגרמנית תמשיך לפתח את השיטה של הד"ר הישראלי

ההתאחדות הגרמנית מעוניינת להכיר ולהמשיך לפתח את שיטת OCO™ שפיתח ד"ר מרק ורטהיים

ד"ר מרק ורטהיים עם פרופ' פביאן ודר בהתאחדות הגרמנית. יחצ,
ד"ר מרק ורטהיים עם פרופ' פביאן ודר בהתאחדות הגרמנית/יחצ

הכדורגל הגרמני ממשיך לחפש דרכים לפיתוח וקידום. בהתאחדות הגרמנית לא מסתפקים בבניית "בית של הכדורגל הגרמני בפרנקפורט", אלא מחפשים גם חידושים מקצועיים מבוססים על מדעים בכלל ועל מדעי האימון בפרט.

על חשיבות הכדורגל בגרמניה כתרבות, מצביע הקמפוס של ה- DFB שהוקם בפרנקפורט, מבנה המשתרע על שטח של 150 דונם, שכולל בתוכו כול מה שהכדורגל צריך, החל ממגרש סינטטי מקורה ובגודל חוקי, מגרשי כדורגל קטנים, אולמות רב תכליתיים, חדר כושר חדשני ביותר, מעבדה טכנולוגית שבאה לפתור בעיות בעזרת הטכנולוגיה (בה ביקרו כבר מספר ישראלים מעולם הטכנולוגיה הישראלי) וחדרים נוספים לכל תחומי המעטפת המדעית /רפואית. רק בקמפוס זה בפרנקפורט עובדים כ-700 עובדים.

הקמת מבנה ההתאחדות הגרמנית החדשה מלווה בפילוסופיה חדשה והיא פיתוח האיכות של הפרט על בסיס תפיסה חדשה ומקורית, ולכן ההתאחדות הגרמנית מחפשת דרכים לחיזוק הפרט כפרט ובקבוצה.

כעת, בזמן היורו, מתפרסם כי האגף לפיתוח הכדורגל בהתאחדות הגרמנית שבראשו עומד פרופ' פביאן, מעוניין להכיר לעומק ולפתח הלאה את שיטת OCO™ (השיטה משפרת תפקודים קואורדינטיביים וקוגניטיביים שיחד מהווים בסיס לחשיבה מהירה על פי בדיקות פרטניות) של ד"ר מרק ורטהיים. במסגרת החיפוש נוצר קשר ראשוני עם ד"ר ורטהיים. מי שהביאו למפגש הוא סקאוט הנבחרות הגרמניות ומי שהיה המנהל המקצועי של האקדמיה באופנבך מיכאל דר, שראה את עבודתו של ד"ר ורטהיים בביקורו באקדמיית ורטהיים בישראל וגם את ההדגמות שלו בקבוצה באקדמיה בגרמניה והקשר המקצועי ההדוק שלהם. תחילה הוא הציג בהתאחדות את השיטה ככזו שיכולה לתרום לכל אגודה ואימון, תוך דגש על מיצוי הפוטנציאל הקואורדינטיבי וחשיבה מהירה של כל ילד, ולאחר מכן התקיימה פגישה בהתאחדות שאליה הוזמן ד"ר ורטהיים.

הרצאה של ד"ר מרק ורטהיים למאמנים במיינץ. יחצ,
הרצאה של ד"ר מרק ורטהיים למאמנים במיינץ/יחצ

העובדה שד"ר ורטהיים בקשר מקצועי רב שנים עם אנשי מקצוע מובילים בגרמניה תרמה לא מעט. אחד ממדעני האימון הגדולים בעולם והמנחה של טוכל בתפיסה המבדלת, פרופ' שלהורן, התארח אף הוא באקדמיית ורטהיים וגם הוא התרשם מאוד מהשיטה ומדרך העבודה. בנוסף, ד"ר ורטהיים נמצא שנים ארוכות בקשר מקצועי עם מועדון הכדורגל מיינץ 05.

הפגישה בהתאחדות הגרמנית כללה את פרופ' פביאן, ראש מחלקת הפיתוח הבינלאומי בהתאחדות לכדורגל הגרמנית, מיכאל דר וד"ר ורטהיים. פרופ' פביאן אמר: "אנחנו היום חושבים הלאה ויודעים כי הקואורדינציה והחשיבה המהירה קשורים אחד לשני. אתה מבין אנשי המקצוע המובילים בעולם בתחום. אנו רוצים להיות מהירים וחדשניים ובעיקר לגלות את האנשים שיכולים לעשות שינוי משמעותי וייחודי. שמענו על השיטה שלך ועל הקשר היישומי שאתה מעביר למאמנים מתאוריה ומדע ליישום באימון ובמשחק. השיטה שפיתחת מאפשרת מעבר חלק מראיה מרחבית לקבלת החלטות וטכניקה מבדלת".

הוא הוסיף וציין כי "ישראל היא מדינה מיוחדת עם אנשים מדהימים, וגם כאשר אין לכם נבחרת חזקה, יש לכם אנשים בישראל שיכולים לקדם את הכדורגל העולמי. לכן ההתאחדות בגרמניה נחשפת גם ליזמים ישראלים בתחומי טכנולוגיה שונים הקשורים לכדורגל".

בפגישה הציג ד"ר ורטהיים מצגת על השיטה ועל בסיסה המדעי והועלו רעיונות כיצד לפתח קורס/ים מותאמים למאמנים בגרמניה בשיטת OCO™ ו-CBC™ כפי שקיים כבר היום בישראל. המטרה היא להפוך את הקורסים לדיגטלים ומתורגמים בו זמנית בעברית אנגלית ובגרמנית.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully