וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר זלצמן שבר את ידו, אך צפוי להיות כשיר לפריז

23.6.2024 / 22:00

הנציג הישראלי באופני הרים במשחקים האולימפיים שבר את ידו באימון, אך לא צפוי להחמיץ את האירוע הגדול של הקיץ. "מבטיח שאעשה כל מה שנדרש בתהליך השיקום כדי להיות מוכן"

תקציר יורו 2024: גיאורגיה - צ'כיה 1:1/ספורט1

רוכב האופניים תומר זלצמן, שהוכרז בחודש שעבר כנציג הישראלי למשחקים האולימפיים באופני הרים, שבר את ידו בעת שהתאמן לקראת תחרות גביע העולם בשוויץ. זלצמן פונה לבדיקות בבית החולים המקומי, שם אובחן עם שבר דחיסה באמה הימנית ועם קבלת האבחנה הוטס לישראל.

הערב (ראשון), לאחר קבלת אישור רופאת הנבחרת, ד"ר עידית שוב, נותח זלצמן בידו על ידי ד"ר ארז אבישר מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. הניתוח עבר בהצלחה וזלצמן צפוי לקבל אור ירוק לבצע אימונים על מכשיר טריינר ביתי כבר בהמשך השבוע ולשוב לאימונים בחוץ בתוך תקופה קצרה, כך שנכון לעכשיו הוא צפוי להיות כשיר לפריז.

תומר זלצמן אמר לאחר הניתוח: "אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, על פי מה שאמרו לי הרופאים. אני מבטיח שאעשה כל מה שנדרש בתהליך השיקום כדי להיות מוכן למשחקים האולימפיים".

תומר זלצמן בבית חולים. איגוד האופניים, אתר רשמי
צפוי להיות כשיר לפריז. תומר זלצמן בבית החולים/אתר רשמי, איגוד האופניים

באיגוד האופניים ובוועד האולימפי מתכוונים להמשיך לעקוב בתקופה הקרובה אחר התקדמות ההחלמה של זלצמן וחזרתו לאימונים, ולספק לו את התמיכה הדרושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully