וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תוך עונה אחת: אספניול הפכה מול אוביידו ועלתה ללה ליגה

היורדת השלימה חזרה מהירה אחרי 0:2 בגומלין גמר הפלייאוף על אוביידו, שלא הצליחה לשמור על ה-0:1. חאבי פואדו כבש את שני השערים

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

זהות הקבוצה ה-20 בליגה הספרדית הבכירה לקראת עונת 2024/25, התבררה רק הערב (ראשון) בתום גמר הפלייאוף של הליגה השנייה, כאשר אספניול השכיחה את ההפסד 1:0 מהשבוע שעבר באוביידו ועלתה בזכות ניצחון ביתי 0:2. זו פעם החמישית ברציפות שהקטלאנים חוזרים תוך עונה אחת. זה קרה לפני שלוש שנים, אבל גם ב-1994, 1990, 1970 ו-1963. תמיד הגיעה עלייה מיד אחרי הירידה.

אוביידו, שניצחה בשבוע שעבר לאחר טעות של השוער ז'ואן גרסיה וגול קל של אלמאו הברזילאי, חלמה בימים האחרונים על חזרה ללה ליגה לראשונה מאז 2001, אבל כשלה לקראת סיום המחצית ולא מצאה דרך לחזור למשחק. חאבי פואדו, שהכריע גם את חצי גמר הפלייאוף מול ספורטינג חיחון, היה הגיבור של אספניול. הקפטן ברח לשומר שלו והבקיע בדקה ה-44 אחרי כדור קרן של ניקו מלמד, ובתוספת הזמן של המחצית נהנה מבישול של פרה מייה והבקיע למעשה את שער העלייה של המארחת.

המשחק השתנה במחצית השנייה כשאוביידו החזיקה בכדור יותר מ-70 אחוזים מהזמן, אבל היא לא הצליחה לבעוט כדור אחד למסגרת לאורך המשחק כולו וירדה מהמגרש מאוכזבת. שחקני אספניול חגגו עם הקהל ובקרוב שוב יחוו דרבי מול ברצלונה.

כל תקצירי היורו: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

חאבי פואדו שחקן אספניול חוגג שער. Pedro Salado, GettyImages
הגיבור של אספניול. חאבי פואדו/GettyImages, Pedro Salado

כזכור, לגאנס סיימה כאלופת ליגת המשנה ושבה ללה ליגה אחרי ארבע שנים. אליה הצטרפה ויאדוליד, שכמו אספניול ירדה לפני שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully