וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העתיד של הלייקרס יהיה בידיים טובות אם יביאו את דני אבדיה"

בארה"ב ניתחו את אפשרויות הטריידים של הקבוצה של לברון ורדיק לקראת הדראפט, וסימנו את הישראלי כ"אחד המשתפרים": "לא שם סקסי עבור האוהדים, אבל יותר טוב מרוב הפופולריים"

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

העונה החולפת של דני אבדיה העניקה לו הרבה קרדיט בליגה הטובה בעולם. קבוצות רבות ב-NBA סימנו את הישראלי של וושינגטון כשחקן שצריך לשים עליו עין לקראת הדראפט השבוע והטריידים הרבים שיבואו בעקבותיו, כאשר הפורוורד של הוויזארדס כבר קושר לקבוצות רבות בהן אוקלהומה סיטי וגולדן סטייט.

בין שלל האפשרויות העומדות בפני וושינגטון, ב"FanSided" העלו אופציה יוקרתית ביותר יחד עם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס. הלייקרס זכו למאמן חדש בדמותו של ג'יי ג'יי רדיק, ובאתר האמריקאי הציעו את אבדיה יחד עם שני שחקנים נוספים - דוריאן פיני סמית' ודז'ונטה מוריי - כשחקנים שכדי לקבוצה של לברון להביא הקיץ בטריידים.

"הלייקרס צריכים יותר הגנה ואחת המטרות היא למצוא שחקן שיוכל לשמור על השחקן הטוב ביותר בקבוצה היריבה - דני אבדיה יכול למלא את התפקיד הזה", נכתב בארצות הברית. "אבדיה נמצא מתחת לרדאר עצם היותו שחקן של הוויזארדס, איך יחד עם זאת הוא אחד השחקנים המשתפרים בעונה החולפת. הוא שיפר את הנתונים ההתקפיים שלו, ובנוסף לכך הוא תמיד היה שחקן הגנה טוב מאוד. קשה להשיג שילוב של חוזק ומהירות אצל ילד בן 23".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
יחד בעונה הבאה? ג'יימס ואבדיה/רויטרס

עוד הוסיפו וטענו: "על הנייר, זאת לא האופציה הכי סקסית עבור אוהדי הלייקרס, אבל צריך להתמקד בהשפעה ולא במוניטין של שחקנים שמגיעים לפרנצ'ייז. אבדיה אולי לא אחד המזוהים בליגה, אבל יותר טוב מרוב השמות הפופולריים. העתיד של הלייקרס יהיה בידיים טובות אם יצליחו להעביר בטרייד שחקן עבור צעיר בקליבר של אבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully