וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שוויתר על הצעה מאלופת ה-NBA: "החלטה קלה"

איפה לונדברג חשף שסרב לבוסטון סלטיקס לטובת פרטיזן בלגרד, והפתיע: "זה יישמע קצת מטורף, אבל לא היו לי ספקות בכלל"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

בריאיון שהעניק לתכנית טלוויזיה בדנמרק אחרי שחתם לשנתיים בפרטיזן בלגרד, איפה לונדברג חשף כי ויתר על הצעה מאלופת ה-NBA בוסטון סלטיקס לטובת הצטרפות לקבוצה הסרבית. "זו לא הייתה החלטה קשה. זה יישמע קצת מטורף, אבל לא היו לי ספקות בכלל", הפתיע הגארד הדני כשהסביר את הצעד. "בוסטון היו מאוד נחמדים ואדיבים בהצעה שלהם אליי. הייתי הופך לשחקן ה-15 ברוטציה, שחקן אימונים בלבד. לא היו מגיעות אליי הזדמנויות או דקות משחק מובטחות. זה לא מה שאני רוצה, אני צריך זמן על הפרקט".

לונדברג בן ה-29 כבר עבר ב-NBA ואף הפך לכדורסלן הדני הראשון שמופיע בליגה הטובה בעולם, כשחתם בפיניקס סאנס ב-2022. בשנתיים האחרונות בלט בשורות וירטוס בולוניה האיטלקית.

על קבוצתו החדשה אמר: "סגנון המשחק של פרטיזן מתאים לי באופן מושלם, הם רוצים להשתמש בי בעמדה המועדפת עליי. הם עקבו אחריי הרבה זמן והציעו לי להצטרף כמה פעמים בשנים האחרונות. למעשה, זו הפעם השלישית שהם פונים אליי, וזה נגמר בדרך טובה".

איפה לונדברג, וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
"אוברדוביץ' המאמן הטוב ביותר". לונדברג במדי וירטוס בולוניה/GettyImages, Roberto Finizio

בנוסף ציין לונדברג את ז'ליקו אוברדוביץ' והקהל של פרטיזן בין הגורמים לבחירה שלו: "אני הולך לשחק עבור המאמן הטוב ביותר והאוהדים הטובים ביותר, במגרש הביתי הטוב ביותר. יהיה מטורף".

בעונת 2023/24 היו ללונדברג מספרים של 9.4 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully