וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה התקבל לאימון עם השיר של "זורו". יפתח מול פולין?

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 19:16

קפטן נבחרת צרפת ערך עוד אימון עם המסכה החדשה וקיבל גם אחת חלופית למקרה הצורך. גריזמן דאג לשיר וגברו הסיכויים שיפתח בשלישי (19:00, ספורט1)

תקציר ה-0:0 של הולנד מול צרפת בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

נבחרת צרפת נערכת לקראת משחקה האחרון בשלב הבתים של יורו 2024, בו תפגוש את פולין שכבר איבדה סיכוי להמשיך הלאה בטורניר (שלישי, 19:00, ספורט1). הטריקולור רוצים לנצח כדי להעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ד' ויוכלו הפעם להיעזר בקיליאן אמבפה, ששבר את האף בשלהי ה-0:1 על אוסטריה במשחק הראשון ולא שותף בתיקו המאופס מול הולנד ביום שישי.

הקפטן ערך אימון שני עם המסכה החדשה שלו, והצוות הרפואי של הנבחרת הכין עבורו גם מסכה חלופית שתוחזק על הספסל למקרה הצורך. אמבפה נראה נינוח ומחויך, בעיקר אחרי שאנטואן גריזמן קיבל את פניו עם השיר של "זורו". נראה כי סיכוייו לפתוח בשלישי הולכים וגוברים, במיוחד לאור חוסר המחץ בהתקפה הצרפתית במשחק האחרון.

בשבת התנסה אמבפה לראשונה עם המסכה, במשחק אימון מול הקבוצה עד גיל 21 של פאדרבורן הגרמנית, בו שותפו השחקנים שלא שיחקו נגד הולנד. הקפטן כבש צמד ובישל עוד שני שערים במשחק שחולק לשתי מחציות של 30 דקות כל אחת, כששחקני פאדרבורן התבקשו לא להפגין מקסימום אגרסיביות כדי למנוע פציעות של הצרפתים בעיצומו של יורו 2024.

קיליאן אמבפה באימון נבחרת צרפת. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
יש גם מסכה חלופית. קיליאן אמבפה באימון/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

השחקן היחיד שנעדר מהאימון הוא אדוארדו קמאבינגה, שסובל מפציעה קלה בקרסול הימני. קשר ריאל מדריד, ששותף כמחליף מול אוסטריה ונותר על הספסל נגד הולנד, אמור לשוב להתאמן כרגיל מחר. קינגסלי קומאן ערך אימון מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מחזור הסיום של בית ד' (שלישי, 19:00):

צרפת - פולין (ספורט1)
הולנד - אוסטריה (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully