וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה יהיה קפטן אורוגוואי, ארה"ב תנצל פתיחה נוחה?

אחת המועמדות לזכייה בקופה אמריקה תחל את דרכה נגד פנמה. סוארס, חימנס ובנטנקור לא יפתחו. מארחת הטורניר תפגוש את בוליביה (שידורים ישירים בספורט4)

תקציר קופה אמריקה: מקסיקו - ג'מייקה 0:1/ספורט1

בית ג' בקופה אמריקה ייכנס הלילה (בין שני לשלישי) למעגל המשחקים, כאשר למגרשים יעלו המארחת ואחת המועמדות לזכייה: ארצות הברית תתמודד נגד בוליביה בטקסס, בעוד שאורוגוואי תפגוש את פנמה במיאמי.

ארצות הברית - בוליביה (1:00, ספורט4)

שנתיים לפני אירוח המונדיאל, נבחרת הפסים והכוכבים עורכת לעיני הקהל הביתי סוג של חזרה גנרלית, כשהמטרה היא להראות שהדור המובל על ידי כריסטיאן פוליסיץ', טיילר אדאמס ו-ווסטון מקני בשל לעשות קפיצת מדרגה ולהתחרות ברמה גבוהה יותר. במשחק ההכנה האחרון סחטה ארצות הברית 1:1 מברזיל, אבל רק ארבעה ימים לפני כן ספגה 5:1 כואב מקולומביה. בפעם הקודמת שאירחו את הקופה אמריקה, ב-2016, האמריקאים נעצרו רק בחצי הגמר על ידי ארגנטינה. בוליביה החלשה עומדת על שלושה ניצחונות בלבד לעומת 18 הפסדים ב-22 משחקיה האחרונים, מהם סיימה 12 בלי להבקיע. בשמונה מתוך תשעה טורנירי הקופה האחרונים היא הודחה בשלב הבתים ללא ניצחונות.

כריסטיאן פוליסיץ' חוגג שער לזכות נבחרת ארצות הברית. Howard Smith/ISI Photos/USSF, GettyImages
בפעם הקודמת שארצות הברית אירחה, היא הגיעה רחוק בקופה אמריקה. פוליסיץ'/GettyImages, Howard Smith/ISI Photos/USSF

אורוגוואי - פנמה (4:00, ספורט4)

את שני טורנירי הקופה אמריקה האחרונים סיימה הסלסטה בהדחות כואבות ברבע הגמר אחרי הפסדים בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, והמונדיאל בקטאר בכלל הסתיים במפח נפש כבר בשלב הבתים, אבל אחריו אורוגוואי פתחה דף חדש עם מרסלו ביילסה כמאמן ונראתה מצוין במוקדמות גביע העולם, עם ניצחונות מרשימים במיוחד על ברזיל וארגנטינה. יש שיגידו שהתכולים הגיעו לקופה אמריקה במצב טוב יותר אפילו מהסלסאו, שעשויה לחכות להם בשלבי הנוקאאוט בדרך לגמר. יריבה צנועה כמו פנמה, למרות היותה פיינליסטית גביע הזהב של CONCACAF ב-2023, לא אמורה לעצור בעדם במשחק הפתיחה. פדריקו ואלוורדה צפוי לשאת את סרט הקפטן מאחר שלואיס סוארס וחוסה מריה חימנס יתחילו על הספסל, כשגם רודריגו בנטנקור יישאר מחוץ ל-11 ובמקומו יפתח ג'ורג'יאן דה ארסקאטה, הקשר שכבש את שני השערים היחידים של אורוגוואי במונדיאל האחרון. דרווין נונייס יוביל את ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully