וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד חזוט חתם בהפועל תל אביב: "שמח ונרגש להצטרף"

23.6.2024 / 15:43

הקשר בן ה-25 עזב את הפועל עכו וינסה לעזור לאדומים להעפיל בחזרה לליגת העל תוך עונה אחת: "זו גאווה גדולה עבורי להיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בארץ"

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

עתידה הניהולי של הפועל תל אביב לוט בערפל לאור השיחות בין קבוצת מינצברג לבעלים הקודמים והשיחות שנערכות במקביל עם אדמונד ספרא שמעוניין לרכוש את המועדון, אבל אנשי המועדון והמאמן החדש מסאי דגו פועלים במרץ כדי לנסות להכין את הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה למרות הנסיבות.

היום (ראשון) השלים את מעברו לקבוצה הקשר אוהד חזוט, שאשתקד רשם עונה מוצלחת בהפועל עכו. חזוט חתם לשנתיים הבאות בהפועל תל אביב ואמר במעמד החתימה: "אני שמח ונרגש להגיע להפועל. זו גאווה גדולה עבורי להיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בארץ ואני כבר לא יכול לחכות לתחילת האימונים. יש לנו משימה לא פשוטה, אבל אני מאמין שביחד עם הדחיפה של הקהל בבלומפילד נצליח לעמוד בה ונחזיר את המועדון לליגה הראשונה במהרה".

אוהד חזוט, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"שמח ונרגש". אוהד חזוט/אתר רשמי, הפועל תל אביב

חזוט בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה. לאורך כל הקריירה הבוגרת שלו שיחק בליגה הלאומית, החל מעונת 2018/19, בה היה בהפועל נוף הגליל והפועל רמת השרון, במדיה המשיך לעונה נוספת וערך 29 הופעות בכל המסגרות. בהמשך שיחק בהפועל עפולה (24 הופעות), הפועל כפר שלם (30 הופעות), מכבי אחי נצרת (38 הופעות) והפועל כפר סבא (38 הופעות). בעונה החולפת שיחק בהפועל עכו, במדיה רשם 31 הופעות וכבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully