וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר תושב השיב למכתב של קבוצת מינצברג עם תיקונים

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 13:29

ההכנות תקועות, האוהדים מיואשים וההליך בין הבעלים הקודם לבעלים הנוכחי מתקדם בעצלתיים. בסביבתו של מינצברג מבינים: עניין של זמן עד שהוא יעזוב

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

אוהדי הפועל תל אביב מאסו בכותרות על דייויד מינצברג ומאיר תושב, כבר לא מאמינים לאף אחד, מיואשים ומקווים שיקרה נס שיחזיר את קבוצתם האהובה למסלול, כשברקע ההכנות המתבקשות לליגה הלאומית שלא זזות יותר מדי.

בינתיים הדברים ממשיכים להתנהל בעצלתיים. תושב השיב היום (ראשון) למכתב של מינצברג, אך עם תיקונים כך שהסאגה נמשכת ולא צפויה להתקדם גם בימים הקרובים. מינצברג בשלב זה לא יסכים להעביר את הקבוצה לספרא לפני בוררות תחת הדין הישראלי, ומתעקש על סעיפים קטנים נוספים שמחזירים את האדומים לנקודה בה הם זקוקים למושיע.

עופר ינאי עדיין לא קיבל החלטה אם להיכנס לכדורגל, ספרא כנראה ממתין, למינצברג אין יכולת כלכלית לפתוח את העונה והוא עושה כל מה שרק אפשר כדי לצאת מהפלונטר אליו נקלע.

דייויד מינצברג בעלים הפועל תל אביב. דני מרון
עוד יום עובר, עוד סימני שאלה נשארים. מינצברג/דני מרון

בסופו של יום, הכל חוזר לכסף שלא נמצא בקופה. הוא יכול להגיע בהפתעה ממכירה של שניים או שלושה שחקנים, גיוס משקיע ואולי אפילו מינצברג יעשה את הבלתי ייאמן ויגרום לקהל להימנע מחרם מנויים. נכון לעכשיו ישנן תלונות, מחלוקות והאשמות אך אין פתרונות.

דבר אחד בטוח: גם בסביבתו של מינצברג מבינים כי הוא יסיים בקרוב את תפקידו בהפועל תל אביב. השאלה היא רק האם יעשה זאת עם החזר השקעה, לפחות באופן חלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully