וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש ללא קהל חוץ נגד מכבי ת"א, אוהדי מכבי חיפה תלויים בנתניה

23.6.2024 / 15:18

בעקבות העונשים שספגו הקבוצות ובשל העובדה שיתארחו אצל האלופה בסיבוב הראשון, סביר להניח ששתיהן יחסרו את אוהדיהן בבלומפילד בפתיחת העונה. ההסבר המלא

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הגרלת לוח משחקי ליגת העל לעונת 2024/25 נערכה היום (ראשון) ובה נקבע כי מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע ואת מכבי חיפה בסיבוב המשחקים הראשון, אלא שבעקבות עונשים שספגו השתיים במהלך העונה החולפת, ככל הנראה שהן יתארחו באצטדיון בלומפילד אצל האלופה ללא אוהדיהן.

מכבי חיפה והפועל באר שבע נענשו לאחרונה באיסור מכירת כרטיסים לאוהדים למשחק חוץ במסגרת הליגה בהתאם לתקנון הוראת השעה, והמשמעות היא שהעונש יחול רק במשחק חוץ שבו המארחת מכרה לאוהדיה לפחות 5,000 מנויים. לכן, סביר להניח שהפועל באר שבע תגיע לבלומפילד ללא אוהדיה, בעוד מכבי חיפה למעשה תלויה באוהדי מכבי נתניה.

אבוקות ביציע של אוהדי מכבי חיפה. אריאל שלום
אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד. יחסרו לקבוצתם במחזור ה-7?/אריאל שלום

הפועל באר שבע תפתח את העונה בנתניה אצל עירוני קרית שמונה ומשחק החוץ הבא שלה יהיה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, כך שלא סביר שהיא תוכל לרצות את העונש במחזור הפתיחה - אלא אם קרית שמונה תעשה את הבלתי ייאמן ותמכור מעל 5,000 מנויים.

אוהדי מכבי חיפה, כאמור, יקוו שאוהדי מכבי נתניה יסתערו על המנויים. מכבי חיפה תתארח במחזור השני אצל מכבי נתניה, תצא לאום אל פאחם למפגש עם מכבי בני ריינה במחזור השלישי, תצא לנתניה שוב למשחק נגד עירוני קרית שמונה במחזור ה-5 ובאמצע חודש אוקטובר תתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב במסגרת המחזור השביעי. לכן, נראה כי אם יש קהל אוהדים שיוכל לאפשר לקהל הירוק להגיע לבלומפילד לתמוך בקבוצתו במפגש עם האלופה, זה של מכבי נתניה שעשוי לרכוש מעל 5,000 מנויים.

כזכור, מכבי חיפה נענשה באיסור מכירת כרטיסים בחודש שעבר גין אירועי המשחק נגד בני ריינה שבו האוהדים הירוקים ירו לאוויר זיקוקים רבים שהיה חשש שזילגו לכר הדשא. הפועל באר שבע נענשה רק לפני מספר ימים בעקבות האבוקות שהדליקו אוהדיה בגמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully