וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר במשחק החוץ הראשון מול קבוצה גדולה: מכה למכבי חיפה

בית הדין קיבל את הסדר הטיעון של הירוקים והשית עליהם איסור למכור כרטיסים למשחק הליגה הראשון בחוץ מול יריבה עם 5,000 מנויים לפחות, בנוסף לקנס של 50,000 שקל

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק היום (חמישי) כי מכבי חיפה לא תוכל למכור כרטיסים במשחק הליגה הראשון שלה בחוץ בעונה הבאה שבו תפגוש קבוצה עם 5,000 מנויים לפחות, זאת בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופריצת אוהדים לשדה המשחק שעליהן עמדה לדין לפני כשבועיים.

תובע ההתאחדות, עו"ד גלעד ברגמן, המליץ להעניש את הירוקים בשני משחקי חוץ ללא קהל ובקנס של 150,000 שקל. עם זאת, מכבי חיפה הציעה הסדר טיעון שבית הדין החליט לאשר, ובהתאם לכך קנס את המועדון ב-50,000 שקל בנוסף לאיסור מכירת הכרטיסים שצוין לעיל. המשמעות היא שהעונש יוחל במשחק מול אחת משלוש קבוצות: מכבי תל אביב, הפועל באר שבע או בית"ר ירושלים.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה לא יגיעו למשחק הראשון בעונה הבאה/מאור אלקסלסי

העונשים הללו נגזרו על מכבי חיפה בגין אירועי המשחק נגד בני ריינה לפני כשבועיים וחצי. בדו"ח השיפוט נכתב בין היתר כי המשחק החל באיחור של שלוש דקות וחצי - גם בגלל ש"היה צורך להוציא מהמגרש גלילי נייר עידוד שזרקו אוהדי בני ריינה", וגם משום שאוהדי מכבי חיפה, שישבו ביציע הצפוני, "ירו לאוויר זיקוקים רבים והיה חשש שיזלגו לכיוון המגרש". עוד צוינו הזריקה של רימון העשן של אוהדי בני ריינה בדקה ה-9, הזיקוקים שהדליקו אוהדי מכבי חיפה בדקה ה-40, ופריצה של ילד אוהד מכבי חיפה לכר הדשא בדקה ה-69.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully