וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שעשה סלפי עם רונאלדו: "אמרתי לאבא שאני הולך לשירותים"

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 15:11

בראט, הטורקי בן ה-10 שפרץ לדשא והצטלם עם כוכב פורטוגל, מספר איך חמק מהמבאטחים ומהקנס הכספי. אבא שלו חושף איך נדהם לגלות אותו במגרש

תקציר: טורקיה - פורטוגל 3:0/ספורט1

אוהדים שפורצים למגרש הם תופעה די פסולה בקרב חובבי הכדורגל, בגלל שהם מעכבים את המשחק ומסכנים את השחקנים - אבל יש לפעמים מקרים שבהם אי אפשר שלא להתרגש מהסצינה, כפי שקרה אתמול (שבת) במשחק של נבחרת פורטוגל מול טורקיה.

הפורטוגלים ניצחו ללא קושי 0:3 והבטיחו העפלה לשלב הבא, ובמהלך המשחק היו ארבעה אוהדים שפרצו לכר הדשא וגרמו להפסקת המשחק (אחרי שריקת הסיום פרצו עוד שניים, במחדל אבטחה די מביך לגרמנים) - אבל האוהד הראשון שעשה זאת היה בראט, ילד טורקי בן 10, שהצליח לעשות סלפי היסטורי עם כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל עם אוהד צעיר. GettyImages
בשלב הזה כריסטיאנו עוד היה נחמד. בראט/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו עושה סלפי עם אוהד שפרץ למגרש במהלך יורו 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
וזו התוצאה. הסלפי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

למזלו, הוא היה הראשון, כי ככל שהזמן התקדם כריסטיאנו כבר היה פחות ופחות סבלני כלפי האוהדים שרצו לעברו בניסיון להצטלם עמו. אבל בראט הספיק לשלוף את הטלפון, להצטלם, ועוד לחמוק מהמאבטחים. בסופו של דבר הם תפסו אותו כשירד מהמגרש, אבל לדבריו שחררו אותו, ככל הנראה בגלל שהיה ילד.

בראט סיפר: "פשוט הצלחתי להגשים את החלום שלי. עכשיו יש לי תמונה עם כריסטיאנו רונאלדו. אני הול להדפיס אותה ע חולצה, ולתלות אותה בחדר שלי". האם הוא לא פחד? בראט מספר: "לא! למה? אבל לא הצלחתי להירדם אחרי זה".

בראט מספר שהיה צריך לרמות את אבא שלו: "אמרתי לו שאני הולך לשירותים". אביו האמין לו, ונדהם לגלות את בנו על הדשא. "פתאום ראיתי אותו מטפס על הגג של ספסל המחליפים, ומשם ירד אל המגרש והתחיל לרוץ", אמר האבא, ששילם 400 יורו על שני הכרטיסים. למזלו, אופ"א לא קנסה אותו. "הוא חמק מזה רק כי הוא ילד", אמר.

בראט טוען שלא יעשה זאת שוב, כי "הפעם יפחיד אותי שניקנס, זה הרבה מאוד כסף". כך או כך, אחרי המשחק הוא נסע 160 ק"מ מהאצטדיון בדורטמונד עד לביתו, עם חיוך מאוזן לאוזן: יש לו את הסלפי בטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully