וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תוצאת השנה ב-100 מטר: שקארי ריצ'רדסון הבטיחה מקום בפריז

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 11:23

הפארסה בטוקיו מאחוריה: האצנית האמריקאית תופיע לראשונה במשחקים האולימפיים אחרי שניצחה במבחנים האמריקאיים עם זמן של 10.71 שניות: "מה שעברתי עזר לי לצמוח". צפו ברגע המרגש

האצנית האמריקאית שקארי ריצ'רדסון מעפילה למשחקים האולימפיים/טוויטר

שקארי ריצ'רדסון העפילה הלילה (בין שבת לראשון) למשחקים האולימפיים לראשונה בקרייה שלה, ועשתה את זה בסטייל, עם תוצאת השנה ב-100 מטר. האצנית האמריקאית הצליחה להתגבר על הזיכרונות הכואבים מהעבר, וטוענת שהם רק עזרו לה לגדול ולהתפתח, אולי בדרך להצלחה בפריז.

ריצ'רדסון כזכור זכתה בריצת 100 מטר לפני שלוש שנים במבחנים האולימפיים בארה"ב, אך לא הורשתה להתחרות במשחקים האולימפיים בטוקיו לאחר שנמצאה חיובית בבדיקת קנאביס, מה שעורר ויכוחים סוערים בארה"ב.

האצנית האמריקאית שקארי ריצ'ארדסון. רויטרס
תצליח להתעלות ברגע האמת? ריצ'רדסון/רויטרס

כעת נראה שריצ'רדסון שמה את הפרשה מאחוריה כאשר הלילה ביוג'ין, אורגון, היא קבעה את תוצאת השנה בעולם ב-100 מטר עם 10.71 שניות, כשהיא שולחת מסר ליריבותיה ברחבי העולם.

"בשלוש השנים האחרונות פיתחתי הבנה טובה יותר של עצמי, כבוד והערכה עמוקים יותר לכישרון הספורטיבי שיש לי, כמו גם לאחריות שלי כלפי האנשים שמאמינים ותומכים בי", היא אמרה לעיתונאים, "אני מרגישה שכל המרכיבים האלה עזרו לי לצמוח".

אלופת העולם ב-100 מטר קרטעה מעט בסיבוב הראשון ובחצי הגמר שלה, אבל שמרה על העצבים שלה בגמר, שם האיצה ונטלה את ההובלה באמצע המירוץ. האצנית הנרגשת רצה ליציע וחיבקה את סבתה, והודתה לאישה ש"גידלה אותי להיות הגברת הצעירה הבוגרת שאני היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully