וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין כינס את שחקני נבחרת אנגליה ל"פגישת חירום"

בעקבות היכולת של שלושת האריות בשני משחקי פתיחת היורו והביקורות הלא פשוטות בממלכה, הקפטן ערך אסיפת חירום בנוכחות הסגל בלבד

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

נבחרת אנגליה תחת מתקפה בממלכה בעקבות יכולתה בשני משחקי פתיחת יורו 2024, כידוע ניצחה תחילה 0:1 את סרביה ולאחר מכן נפרדה ב-1:1 נגד דנמרק, והקפטן הארי קיין החליט לעשות מעשה בניסיון לשפר את מצב הרוח ולהרים את חבריו לנבחרת שחלקם מתקשים להתמודד עם הביקורות הקשות.

לטענת "הסאן", במקביל לידיעות הראשיות באנגליה על מסיבת העתונאים שבה ג'רוד בואן השיב אש לביקורת הקשה של גארי ליניקר וביקש מהאוהדים להישאר לצדם, להאמין ולתמוך בהם, היה זה קיין שאסף את חבריו וערך "פגישת משבר לשחקנים בלבד", כפי שכינו זאת בעיתון.

הארי קיין, חלוץ נבחרת אנגליה. GettyImages
כינס אסיפת חירום בנבחרת אנגליה. הארי קיין/GettyImages

קיין כינס את כל שחקני הנבחרת ואותם בלבד, ללא הצוות המקצועי ושאר אנשי המשלחת, כדי לאפשר לחבריו להביע תסכול, לספר את אשר על ליבם והכל במטרה לאחד את הנבחרת ולסייע לה להרים את עצמה לקראת מחזור הסיום נגד סלובניה (שלישי, 22:00, ספורט1) ובתקווה מבחינת שלושת האריות לשלבי הנוקאאוט.

על פי הנטען, שחקני הנבחרת דיברו על היכולת שלהם ושל הנבחרת כולה במשחקים האחרונים, דיברו גם על היבטיים אישיים כמו עמדות מועדפות וסגנון משחק והעלו חילוקי דעות. קיין הקפיד להזכיר ולציין בפני חבריו את הפוטנציאל הגדול של אנגליה - סגנית אלופת אירופה כמובן - בזכות היכולת האישית של כל אחד מהם.

אחת הסיבות לכך שקיין לקח אחריות וכינס את הנבחרת היא היעדרם של השחקנים הוותיקים והמנוסים שסחפו את שלושת האריות בשנים האחרונות, בדגש על ג'ורדן הנדרסון שאיבד את מקומו בסגל והבלם הארי מגווייר שבגלל פציעה שוחרר מהסגל ברגע האחרון. בנוסף, שחקנים כמו ראחים סטרלינג, מרכוס רשפורד וג'ק גריליש שהיו מעוגני הנבחרת בשנים האחרונות, כלל לא זומנו. כך יצא ששניים מהמנהיגים החדשים הם דקלן רייס בן ה-25 וג'וד בלינגהאם בן ה-20.

במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר מכן, אמר קיין לתקשורת: "אני יודע שכרגע אני לא מציג את היכולת שאני רוצה, זה בטוח וזה גם קרה לי בעבר בתקופות שונות בקריירה, אבל גם זה דבר שנוגע לכולנו כקבוצה אחת - כולנו צריכים לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully