וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לקראת מינוי: קלוטט ומאמן נוסף בראש המועמדים

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 0:54

מי יחליף את קין? אחרי שמייקל ביל ירד מהפרק, למכבי תל אביב יש שני מועמדים בראש הרשימה: אחד מהם הוא הקטלאני פפ קלוטט, האיש שגילה את בלינגהאם, שעשוי להגיע עם צוות בריטי

רובי קין שר בעברית עם אוהדי מכבי תל אביב/גל שחר בוקרה

מכבי תל אביב תפתח רשמית את אימוניה ביום שלישי אחר הצהריים, והמועדון טרם הודיע על מינוי מאמן לקבוצה. שם אחד שכבר פורסם ואכן היה מועמד במקום רובי קין הוא הסקוטי מייקל ביל, אבל הוא יצא מהתמונה. למכבי תל אביב יש כבר כמה ימים שני מועמדים בראש הרשימה כשאחד מהם הוא הקטלאני פפ קלוטט. אם קלוטט יגיע לא מן הנמנע שהצוות שיעבוד איתו יהיה דווקא צוות בריטי.

המועמד הנוסף כאמור גם כן קרוב מאוד כאשר למכבי תל אביב אין יותר מדי זמן. מחנה האימונים בחו"ל ממש קרוב והמשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות בעוד כחודש.

מאמן ברמינגהאם פפ קלוטט. GettyImages
אין הרבה זמן. קלוטט/GettyImages

קלוטט בן ה-47, יליד ברצלונה, מוכר בעיקר כאיש שגילה לעולם את ג'וד בלינגהאם. הוא העניק לו הזדמנות בבירמינגהאם ובנה את הקבוצה סביבו כשהיה בן 16, גם על חשבון הוותיקים. הוא הגיע למועדון כעוזרו של גארי מונק, איתו עבד לפני כן בסוונסי ולידס יונייטד, החליף אותו כמאמן ראשי ונשאר עד לשלהי עונת הקורונה ב-2020. לאחר מכן עבר לאמן את ברשיה של הבעלים מאסימו צ'לינו, תחתיו עבד גם בלידס כאשר בן מנספורד היה חלק מהמועדון. בברשיה היו לו שתי קדנציות שונות ובשנייה פוטר פעמיים, כשבתווך עבד גם בספאל. קבוצתו האחרונה הייתה טורפדו מוסקבה הרוסית, ממנה פוטר לפני כשמונה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully