וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המסירה של רונאלדו זה משהו שצריך ללמד בבתי ספר לכדורגל"

שחקני נבחרת פורטוגל אהבו לראות את הבישול של כריסטיאנו ("מבחינתנו הפירגון זה לא ביג דיל"), המאמן התלהב במיוחד. אופ"א תחקור את אירועי הפריצה ה"מסוכנים"

תקציר: טורקיה - פורטוגל 3:0/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו אומנם שוב לא כבש אתמול (שבת) במדי נבחרת פורטוגל, שהביסה 0:3 את טורקיה ביורו 2024 והבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית, אבל כריסטיאנו בהחלט היה במוקד, בין השאר בגלל הפריצות למגרש שהפריעו לרצף ובין השאר בגלל הבישול שלו, שנתפס כלא שגרתי.

כזכור, ארבע פעמים הופסק אתמול המשחק בין פורטוגל לטורקיה בגלל אוהדים שפרצו למגרש, כשבכל ארבע הפעמים הפורץ רץ לעבר כריסטיאנו בניסיון להצטלם איתו. כשמדובר היה בפעם הראשונה, והפורץ היה ילד בן 10, רונאלדו הגיב בסבלנות ובחיוך וניאות להצטלם עם הילד. בפעמים הבאות כבר אבדה לו הסבלנות, והוא ניער את המסתננים למגרש.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. FRANCK FIFE / AFP, GettyImages
השחקנים לא מופתעים מהפירגון. רונאלדו/GettyImages, FRANCK FIFE / AFP

אנשי הנבחרת הפורטוגלית הביעו דאגה מהפריצה למגרשים, ואופ"א תחקור את מערך האבטחה שאיפשר את זה, כשבין השאר בסיום אחד המאבטחים החליק על הדשא ופגע בגונסאלו ראמוס, שחקן פורטוגל, כשכריסטיאנו בהחלט נראה עצבני.


"זה מדאיג, אבל היום היה לנו מזל בגלל שכוונת האוהדים הייתה טובה", אמר רוברטו מרטינס, מאמן פורטוגל. "האוהדים מזהים כוכבים וסמלים גדולים אבל זה עלול להיות מסוכן אם הכוונות שלהם לא טובות והשחקנים נחשפים.

"זה לא צריך לקרות. יש הרבה אבטחה, אז זה לא צריך לקרות. אולי יש מסר לאוהדים, שזו לא הדרך הנכונה להתנהג. המסר הוא שזה יכול להחמיר בעתיד, וזה לא טוב שהשחקנים כל כך חשופים על המגרש". ברנרדו סילבה אמר ש"זה מעצבן לעצור את המשחק בכל פעם שאוהד פולש למגרש, אבל זה המחיר שאתה משלם על כך ששחקן כמו כריסטיאנו משחק איתנו".

עוד בוואלה

רונאלדו מלך המבשלים של היורו, בפורטוגל מהללים

לכתבה המלאה

היה שווה להסתכן בשביל זה? הסלפי

כריסטיאנו רונאלדו עושה סלפי עם אוהד שפרץ למגרש במהלך יורו 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כריסטיאנו רונאלדו עושה סלפי עם אוהד שפרץ למגרש במהלך יורו 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עם זאת, מבחינת רבים גולת הכותרת לא צריכה להיות מחדל האבטחה, אלא המחווה של כריסטיאנו שהיה מול שוער ובחר למסור את הכדור לברונו פרננדש במקום לבעוט - ממצב שאולי בעבר היה מנסה לכבוש לבד. רובן נבס אמר: "זה מה שאנחנו מצפים ממנו, אנשים עושים מזה ביג דיל. אין להם מושג למה אנחנו רואים בחדר ההלבשה. אני בטוח שאם זה היה לפני 10 שנים, רונאלדו היה נוהג בדיוק באותה צורה".

רוברטו מרטינז מנגד כן החמיא למבשל ואמר: "היום ראיתי משהו מדהים מכריסטיאנו רונאלדו. מול השוער הוא העדיף להעביר את הכדור לברונו פרננדש במקום לבעוט. זו מסירה שצריך ללמד בכל האקדמיות לכדורגל בפורטוגל ובעולם. כי הקבוצה היא תמיד הדבר הכי חשוב".

ברנרדו סילבה נשאל על הבישול של כריסטיאנו לברונו ואמר: "זה הראה שההחלטה הנכונה היא ההחלטה שהוא קיבל. היה לו את ברונו לצדו, כשהשער פתוח, וזה מהלך עם סיכויי הצלחה גבוהים יותר. הוא עדיין היה צריך לעבור את השוער וברונו היה לבד. אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו, וכמובן מההחלטה הנכונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully