וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצגה של השחקן המבוגר ביורו: "חי בשביל כדורגל"

פפה הצטיין גם מול טורקיה, רוברטו מרטינס שיבח: "אי אפשר לקנות את הגנים הללו, בלתי ייאמן שהוא בן 41. הוא דוגמא לכולם"

תקציר: טורקיה - פורטוגל 3:0/ספורט1

בגיל 41, הפך פפה לשחקן המבוגר בתולדות אליפויות אירופה. זה קרה במחזור הפתיחה מול צ'כיה, כשניפץ את שיאו של שוער נבחרת הונגריה גאבור קיראלי (40 ו-86 יום), והציג יכולת מצוינת. אמש (שבת) הוא אפילו התעלה על עצמו, עם תצוגת תכלית נוספת במרכז ההגנה של פורטוגל שהוכיחה שלפחות אצלו, גיל הוא רק מספר.

כשהוחלף בדקה ה-83, כל אוהדי הסלסאו קמו על הרגליים כדי להריע לו. "אין לי מילים כדי לתאר את התחושות", אמר בסיום. "אני מנסה פשוט לחיות יום אחר יום, לא לדאוג מהמחר. אני רק רוצה לתרום לקבוצה שלי ולעזור לה לנצח".

"הוא מקצוען 24 שעות ביממה", הסביר המאמן רוברטו מרטינס. "חלק מהשחקנים חיים חיים נורמליים וחושבים על פרישה יום אחד, אבל לא הוא. הוא חושב על כל הפרטים שיאפשרו לו לשחק עוד שנה, ואז עוד שנה. הוא דוגמא מופלאה עבור כולם. מי שצופה בו לא יכול להאמין שהוא בן 41 - הצורה בה הוא קורא את המשחק ומתחרה - הוא פשוט שחקן אדיר. יש לו תשוקה למשחק, לידע ולפן הטקטי. הוא חי בשביל הכדורגל, אי אפשר לגנות את הגנים הללו בשום מקום".

גם כתב ESPN ריאן אוהנלן התמוגג וצייץ: "יכול להיות שלעולם לא נראה עוד בן 40 ושמהו משחק ברמה הזו, בטורניר גדול. תוודאו שאתם צופים בכל דקה של פורטוגל מעתה ועד סיום האליפות, תהנו מפפה כל עוד אתם יכולים". העיתונאי הפורטוגלי אמארו גונסאלבש הוסיף: "השקט ורמת השליטה שלו במשחק היא אגדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully