וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורט: יש דעה קדומה ביורו נגד שחקנים מהליגה הסעודית

בלם נבחרת ספרד, שעזב את סיטי ועבר לאל נאסר, טוען: הקצב ביורו כמו בסעודיה, עובדה שקאנטה היה פעמיים השחקן המצטיין של צרפת"

תקציר יורו 2024: ספרד - איטליה 0:1/ספורט1

בלם נבחרת ספרד אמריק לאפורט אומר שיש דעה קדומה נגד שחקנים מהליגה הסעודית שמשחקים ביורו 2024, והצביע על כך שקשר אל איתיחאד, אנגולו קאנטה, היה השחקן המצטיין בשני משחקי צרפת עד כה.

לאפורט עזב בשנה שעברה את מנצ'סטר סיטי ועבר לאל נאסר ומקומו בנבחרת ספרד לפני הטורניר היה תחת מחלוקת. הוא אחד מכמה שחקנים מהליגה הסעודית שמופיעים בגרמניה הקיץ, יחד עם קאנטה, כריסטיאנו רונאלדו, רובן נבס וניקולאה סטנצ'ו הרומני, שכבש שער מצוין מול אוקראינה.

ג'אנלוקה סקמאקה נבחרת איטליה לצד אמריק לאפורט נבחרת ספרד. רויטרס
"אני עד כדי כך גרוע?". לאפורט/רויטרס

"זו עובדה", אמר לאפורט כשנשאל אם שחקנים שמשחקים כעת בסעודיה נתפסים אחרת. "לאנשים יש דעות קדומות כלפי הליגה. כולנו מודעים לכך שזו ממש 'ליגה חדשה', אבל אנשים מאירופה מגיעים לשם יותר עם הזמן. ברמה השיווקית, היא מתפתחת לאט לאט ואולי בעתיד היא תיראה כליגה הרבה יותר תחרותית ממה שהיא כרגע.

"אבל אני גם חייב לומר שהשחקן המצטיין של צרפת היה קאנטה פעמיים ברציפות, מה שמראה משהו. לכל ליגה יש את הרמה שלה. הקצב דומה ליורו, או לפחות זה מה שאני מרגיש".

כשדיבר מוקדם יותר השנה, לאפורט אמר ששחקנים רבים שהצטרפו לליגת המקצוענים הסעודית היו "לא מרוצים", בין השאר בגלל תנאי העבודה והבטחות שהופרו. כשנשאל אם הוא מתכנן להישאר במזרח התיכון, הוסיף: "חתמתי על חוזה לשלוש שנים, אני לא יכול להגיד הרבה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאפורט גם התגייס נגד "אינפורמציה שגויה" בתקשורת על הכושר שלו בסעודיה. הוא החמיץ את משחק הפתיחה של ספרד נגד קרואטיה מכיוון שהוא לא היה כשיר, אבל שיחק 90 דקות בניצחון על איטליה. "היו הרבה ספקולציות, אבל אין מספיק מידע בשביל כל כך הרבה דעות על הכושר שלי", אמר. "זה קורה בכדורגל. יש הרבה מידע גרוע שמייצר יותר כותרות ממה שצריך. הרבה עצבנו אותי, אבל יום אחד במיטה נשמתי נשימה עמוקה וחשבתי: 'האם אני עושה דברים כל כך גרועים כדי לקבל ביקורת?'. הבנתי שאני עושה הכל כדי שדברים יסתדרו והבנתי שזה לא משהו ספציפי נגדי, אלא האינטרסים האישיים שיש לכל אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully