וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליי תומפסון קרוב מתמיד לעזוב את גולדן סטייט"

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 22:43

פירוק השושלת? בארה"ב טוענים שהמגעים בין הצלף והווריירס קפאו לגמרי: "אין שום הצעה על השולחן, צפוי לעזוב גם אם יקבל כזאת"

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

ימיו של קליי תומפסון בגולדן סטייט ספורים, כך מדווחים ביממה האחרונה בארצות הברית. חוזהו של הצלף הוותיק הגיע לסיומו, ולפי "האתלטיק", "אין שיחות פרודקטיביות בין הווריירס ותומפסון, או נציגיו. המגעים קפאו לגמרי. כששוק השחקנים החופשיים במרחק של פחות מעשרה ימים, העזיבה של תומפסון מרגישה קרובה מתמיד, ונראית סבירה משאי פעם היתה".

גולדן סטייט אמנם שידרה שהיא מעוניינת להשאיר את תומפסון - אך במחיר הנכון ובתפקיד הנכון עבורו. כרגע, הווריירס מנסים לפתור עוד כמה סוגיות - שימוש בחוזהו הגדול של כריס פול כדי לשדרג את הסגל, אולי הנחתת שחקן מוכח אחר על חשבון אחד הצעירים - וכוכבם הוותיק מתוסכל. "אין הצעה לשנה, שנתיים או שלוש על השולחן, כי אין שום הצעה על השולחן", נכתב.

הווריירס בונים בין היתר על שוק השחקנים הדלוח יחסית, שאולי יגרום בסופו של דבר לכך שתומפסון לא יקבל הצעות ראויות וישוב במחיר סביר לקבוצה היחידה בה אי פעם שיחק ב-NBA. אורלנדו הוזכרה בהקשרו אך לפי דיווחים היא לא מוכנה להציע לו חוזה למשך למעלה משנתיים, והוא מחפש חוזה ארוך יותר.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
סופה של תקופה? תומפסון/רויטרס

"אפילו אם הווריירס בסופו של דבר יגישו לקליי הצעה דומה לזו שיקבל מקבוצה אחרת בכל הנוגע לאורך החוזה והכסף, נראה מאוד סביר שהוא יעזוב בין כה וכה", נכתב ב"אתלטיק. "הוא עשוי לחפש התחלה חדשה במקום אחר, מנותק מהמתח שנוצר בשנים האחרונות".

תומפסון העמיד אשתקד ממוצעים של 17.9 נקודות (43.2 אחוז מהשדה, 38.7 אחוז ל-3, 92.7 אחוז מהעונשין), 3.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully