וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון החליטה, טרייד יתבצע על הבחירה ה-1 בדראפט?

צפו בביצועי אלכס סאר, שהרשים את ראשי וושינגטון. סן אנטוניו עשויה לפנות לאטלנטה לגבי הבחירה הראשונה. וגם: עוד שמועות מה-NBA

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

וושינגטון תבחר שנייה בדראפט 2024 שייערך בהמשך השבוע, ולפי דיווחים בארצות הברית היא כבר סימנה את היעד שלה: אלכס סאר. הסנטר הצרפתי בן ה-19 (2.13 מ') שיחק העונה בליגה האוסטרלית, שם העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.5 חסימות ב-17 דקות לערב.

הוויזארדס בונים על כך שסאר יישאר על הלוח לבחירה השנייה בין היתר משום שלפי דיווחים, הוא סירב להתאמן אצל אטלנטה שמחזיקה בבחירה הראשונה. "הוויזארדס שלחו נציגים לצפות בו באוסטרליה מספר פעמים", נכתב, "וגם בסביבתו של אלכס חושבים שזו האפשרות הטובה ביותר עבורו".

אז מי ייבחר ראשון? בארצות הברית טוענים שאטלנטה מתלבטת בין צרפתי נוסף, זקארי ריזאשה, והסנטר של קונטיקט דונובן קלינגן שהעמיד העונה ממוצעים של 13 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק באלופת המכללות. עם זאת, לא מן הנמנע שההוקס, שעשויים ללכת לבנייה מחדש ולוותר על טריי יאנג או דז'ונטה מארי, יבצעו טרייד על הבחירה.

העיתונאי מארק שטיין טוען שסן אנטוניו מעוניינת בבחירה הראשונה, ושוקלת להציע לאטלנטה טרייד במסגרתו הבחירה הרביעית בדראפט בצירוף שחקן או בחירות דראפט עתידיות תעשה את הדרך ההפוכה.

שמועות נוספות מרחבי ה-NBA

  • לפי שאמס צ'ראניה, שמו של דז'ונטה מארי שוב עלה בהקשרה של לוס אנג'לס לייקרס - כשם שהיה לפני סגירת חלון הטריידים בפברואר.
  • אחרי עוד כישלון בפלייאוף, מילווקי שוקלת לוותר על ברוק לופז.
  • יוטה ודאלאס שתי המועמדות המובילות לצרף את טוביאס האריס, שסיים את חוזהו והפך שחקן חופשי אחרי עונה מאכזבת בפילדלפיה.
  • שיקגו ממשיכה לחפש אחר בית חדש לזאק לאבין. בניגוד לדיווחים מוקדמים, בארצות הברית טוענים כעת שפילדלפיה ויוטה לא בתמונה.
  • דאלאס מחפשת בית חדש לטים הארדוויי ג'וניור, שנכנס לעונה האחרונה בחוזהו (16.2 מיליון דולר) - בין היתר כדי לאפשר את הארכת חוזהו של דרק ג'ונס ג'וניור.
  • יוטה מוכנה לוותר על הסנטר הצעיר שלה ווקר קסלר, שחווה דעיכה מסוימת בעונתו השנייה בליגה.
  • לפי דיווחים, קני אטקינסון הפך למועמד המוביל לאמן את קליבלנד, מעט לפני ג'יימס בורגו ומייקה נורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully