וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברדה: הפועל באר שבע נפרדה משישה אנשי צוות

בין היתר, עוזבים את המועדון עוזר המאמן בעונה שעברה, הסקאוט ושני אנליסטים. על המאמן נכתב: "אין מילים שיתארו את תרומתך למועדון"

אוהדי הפועל באר שבע נפרדים מאליניב ברדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפועל באר שבע נפרדה הערב (שבת) לא רק מאליניב ברדה, אלא גם משישה אנשי צוות נוספים של המועדון בשנים האחרונות. את הקבוצה מבירת הנגב עוזבים דויד סמנייגו גרסיה, ששימש כעוזר מאמן אשתקד, דודו עזריה, ששימש כסקאוט המועדון ועבד בו 12 שנה, לוקאס בורטניק, ששימש כראש המערך המדעי והפיזיולוגי, הסקאוטים אביחי קלייף ושי שלום שמש, וערן ויסברד ששימש אשתקד כפסיכולוג ספורט.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה, עם עוזרו דויד סמנייגו גרסיה. אודי ציטיאט
אומרים שלום. ברדה וסמיינגו/אודי ציטיאט

על ברדה נכתב: "בראש ובראשונה, אנו רוצים להגיד תודה גדולה למאמן הקבוצה בשתי העונות האחרונות, אליניב ברדה. אליניב שימש כמאמן הקבוצה החל מעונת 2022/2023, אימן 119 משחקים בכל המסגרות והצעיד אותנו לזכייה בגביע המדינה, להנפת תואר אלוף האלופים ולשלב הבתים בקונפרנס ליג. לפני קריירת האימון, אליניב לבש את מדי המועדון בתפקידים שונים (שחקן, קפטן, עוזר מאמן ומנהל מקצועי) במשך למעלה מ-15 שנים אחרי שהחל את דרכו במחלקת הנוער שלנו. אליניב היקר, אין מילים שיוכלו לתאר את תרומתך למועדון ואנחנו מוקירים לך תודה על כל אימון, תיקול, עלייה לנגיחה, בישול ושער. תודה לך, נסיך לב אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully